کامبیز دیرباز در سال جدید با دو کار به تلویزیون می آید.

كامبیز دیرباز سالی را پشت سر می گذارد كه در آن فرصت همكاری با كارگردانان خوبی را داشته است. وی در این باره  فیلم گفت:«خوشبختانه برای من امسال این فرصت مهیا شد تا برای نخستین بار با سیروس مقدم و داود میر باقری همكاری كنم. گرچه این سریالها در سال جدید پخش خواهند شد و من در هر كدام از آنها نقش متفاوتی را بازی كردم كه اگر همزمان پخش شوند، برای من شانس خوبی است تا این تفاوتها در بازی و نقش ها دیده شود.

honar838.jpg

البته امیدوارم همین طور كه من از بازی در این كارها راضی هستم، بیننده های تلویزیون هم هنگام پخش راضی باشند». وی همچنین ادامه داد:« من در سریال «میكائیل» توانستم نقش یك پلیسی به همین نام را بازی كنم كه نقش بسیار متفاوتی است. در این سریال به گونه ای به زندگی شخصی این پلیس هم پرداخته می‌شود. ضمناً من تا به حال چنین نقشی را بازی نكرده بودم.

honar839.jpg

این سریال اوایل سال جدید روی آنتن شبكه یك می رود. در سریال«ماه تی تی» هم قرارداد بستم و نقش اصلی سریال كه سردار چم روش است را بازی خواهم كرد. البته این مجموعه در شبكه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و حضور من قطعی است. اما ساخت این سریال به تعویق افتاده است. ضمن اینكه در سریال«دندون طلا» به كارگردانی آقای میرباقری حضور خواهم داشت كه این كار نخستین همكاری من با این كارگردان است.

هم اكنون هم در سریال«زشت و زشت تر» به كارگردانی شاهد احمدلو بازی می كنم كه نقش جوانی به نام سعید را دارم كه سه خواهر دارد و درگیر ماجراهایی می‌شود. این سریال هم نخستین همكاری من با شاهد احمدلو است». دیرباز تا امروز در سریالهای مختلفی ایفای نقش كرده است. ازجمله «تب سرد»، «نابرده رنج»، «در چشم باد»، «پریدخت» و...


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir