ستارگاني كه «اعتياد» را کنار گذاشتند+ تصاوير
ستارگاني هستند كه نه تنها به مواد و الكل در حد پيشرفته اعتياد د اشته اند ولي آن را براي هميشه كنار گذاشته اند.

رابطه ترك اعتیاد و ستارگان سینما و تلویزیون همانند كره بادام زمینی و مربا هستند. آنها مدام در حال ترك انواع اعتیاد هستند. گاهی برای بازی در یك فیلم اعتیاد را ترك می كنند و دوباره به عادت قبلی خود باز می گردند. در این میان چهره هایی هستند كه نه تنها به مواد و الكل در حد پیشرفته اعتیاد د اشته اند ولی آن را برای همیشه كنار گذاشته اند.


دمی لاواتو

در نوامبر 2010 در حالی كه لاواتو 18 سال داشت به مركز توانبخشی مراجعه كرد . او نه تنها به كوكائین و انواع مخدرها اعتیاد داشت بلكه به حالات جنون روانی ، ارتكاب به خودكشی و مصرف بی نهایت الكل عادت داشت. او در حال حاضر اعتیادی ندارد.


كیت اربن

چهار ماه بعد از ازدواج با «كیدمن» در اكتبر 2006 ،‌«اربن» برای ترك الكل به  مراكز توانبخشی مراجعه كرد . البته «كیدمن» از اعتیاد او بی خبر بود. اربن می گوید : از ترس آنكه زندگی جدیدم ویران نشود به این مركز رفتم و خوشحالم كه او نیز مرا ترك كرد.


«بن افلك»

در سال 2001 وقتی «افلك» 29 سال داشت ،‌برای ترك اعتیاد به مراكز توانبخشی رفت . «چارلی شین» خودش او را به این مركز رساند.


«رابرت داونی جی آر»

در سال 1996 «داونی» برای مصرف انواع مواد مخدر چندین بار دستگیر شد . این روند تا سال 2001 ادامه داشت تا این كه با  افت استقبال از فیلمهایش و ترك همسرش و تداوم بازداشت های پلیس ، تصمیم گرفت اعتیادش را ترك كند . از سال 2003 تاكنون او از هیچ مخدری مصرف نكرده است.


«راب لو»

پس از یك دهه خوشگذرانی و رسواییهای اخلاقی ، در سال 1990 او تصمیم گرفت الكل و سایر رفتارهای بدش را كنار بگذارد. از آن زمان تاكنون او به سمت الكل نرفته است.


«درو بریمور»

«بریمور» در سال 1988 در حالی كه 13 سال داشت به  دلیل سوء مصرف الكل و كوكائین به مراكز توانبخشی رفت و پس از یكسال بستری اعتیادش از بین رفت.


«نیكل ریچی»

دقیقا پس از پایان اولین فصل سریال «زندگی ساده» ریچی به دلیل اعتیاد به هروئین به مركز توانبخشی مراجعه كرد. البته او در سال 2006 یكبار دیگر برای ترك اعتیاد به این مراكز رفت.


«كاترین زتاجونز»

«زتاجونز» در آوریل 2011 به دلیل ابتلا به بیماری اختلالات دو قطبی برای 5 روز در مركز توانبخشی بستری شد.

 
«استیون تایلر»

تایلر تاكنون 5 بار به مراكز توانبخشی مراجعه كرده كه آخرین بار ژانویه 2012 برای ترك مخدر بوده است.


«اوا مندس‌»‌

مندس در فوریه 2008 به مركز توانبخشی یوتا همانجا كه «لیندسی لوهان» برای ترك اعتیاد بستری شده بود ، رفت تا از شر اعتیاد به كوكائین نجات یابد.



 گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
سکوت «فریبرز عرب‌نیا» شکست؛ یادداشت او برای عسل بدیعی
ماجرای ورود «عسل بدیعی» به سینما با یک تعهد کتبی
نیکی کریمی: از چهره زیبایم استفاده نکردم!
گزارش تصویری: هنرمندان، ورزشکاران و مردم در مراسم ختم «عسل بدیعی»
تغییر چهره؛ احتمال نامزد شدن «هدیه تهرانی» در انتخابات