بازیگر زن تلویزیون: هزینه درمان سرطانم را خودم می‌دهم
کتایون امیرابراهیمی بازیگر پیشکسوت زن: این بیماری ثابت کرده که پیر و جوان و مشهور و غیر مشهور نمی‌شناسد. به تازگی شنیدم که آنجیلنا جولی هنرپیشه مطرح هم سرطان سینه بیماری دچار شده و...
کتایون امیرابراهیمی گفت: به تازگی شنیده ام که آنجیلنا جولی هنرپیشه مطرح هم به سرطان دچار شده و تن به جراحی داده؛ در هر حال ما درد مشترکی در این باره داریم!

این بازیگر در گفت و گو با برنا پیرامون شرایط کنونی بیماری اش گفت: خوشبختانه سرماخوردگی‌ام رفع شده است و از آن سرما خوردگی شدید تنها یک کسالت جزیی باقی مانده است.

او ادامه داد: همانطور که پیش‌تر هم در خبرها آمده بود، چند سالی می شود که به بیماری سرطان سینه دچار شده ام و مجبور شده ام که تن به جراحی هم بدهم این بیماری در میان زنان دنیا بسیار شایع است و بسیاری از خانم ها بر اثر این بیماری جانشان را از دست می دهند به همین خاطر لازم است در این مورد فرهنگسازی مکفی انجام شود تا خانم ها با انجام آزمایشات بتوانند خودشان را از گزند این بیماری مهلک مصون کنند.

وی اضافه کرد: این بیماری ثابت کرده که پیر و جوان و مشهور و غیر مشهور نمی‌شناسد و هر کسی ممکن است به آن مبتلا شود. به تازگی شنیدم که آنجیلنا جولی هنرپیشه مطرح هم  سرطان سینه بیماری دچار شده و تن به جراحی داده در هر حال ما درد مشترکی در این باره داریم. وظیفه بازیگران و چهره های سرشناس این است که در این باره بیشتر دست به فرهنگسازی بزنند.

امیرابراهیمی در مورد وضعیت فعلی بیمه و تامین مخارجش گفت: تمام هزینه ها را شخصا پرداخت می کنم چرا که از جانب هیچ نهاد خاصی بیمه نیستم و دولت نسبت به هنرپیشگان پیشکسوت بی اعتنا است و در این شرایط هم ما باید هزینه ‏هایمان را بدون داشتن بیمه خودمان پرداخت کنیم مدتی قبل مجبور شدم که خون بزنم و بابت دو کیسه خون 400 هزار تومان پرداخت کردم.

او در پایان در مورد غیبتش در سینما و تلویزیون تصریح کرد: پیشنهادهایی در این حوزه دارم اما فیلمنامه های ضعیف و هوای سرد و آلوده مانع از آن شد که بخواهم بازی در این نقش ها را بپذیرم.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
درگذشت ناگوار همسر بنیامین بهادری
کیک تولد شقایق فراهانی برای پسر 21 ساله اش! + عکس
حرف‌های ثریا قاسمی درباره شب یلدا
گزارش تصویری: 30 سال بهترین بازیگران زن برنده اسکار!
حرف‌های جالب شبنم قلی‌خانی درباره استرالیا و سینما + تصاویر