مهناز افشار: این نه مرده باد و نه زنده باد است و راست است و نه چپ!
دوستان عزیز ، من شخصا عادت به تلخ کردن فضا به دروغ و اشتباه ندارم ، این موضوع راشنیدم و امتحان کردم و...
مهناز افشار در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می شود و سلامت مردم را تهدید می کند اعتراض کرد.

وی نوشت : « من نه متخصص در امور بهداشت هستم ونه متخصص پارافین ، اما به عنوان یک شهروند حق دارم بدانم این مشکل ، این سهل انگاری ، این بی انصافی از کجا میاد و وجدان خواب کسانی که میدانند و میفروشند و کسانی که این ظلم را انجام میدهند و کسانی که باید مدیریت کنند اما نمیکنند ،کی بیدار میشه . این نه مرده باد و نه زنده باد است و راست است و نه چپ . این اتفاقا حق مسلم شهروندیست که اینطور ساده نادیده گرفته میشه . »

همچنین در ادامه انتقاد گفت :« دوستان عزیز ، من شخصا عادت به تلخ کردن فضا به دروغ و اشتباه ندارم ، این موضوع راشنیدم و امتحان کردم ، ممکن است به گفته بعضی از شما از پوشش خود میوه باشد که امیدوارم هم من و هم آنان که خلاف این موضوع فکر میکنند ، اشتباه کرده باشیم . نه قرار است غم بیشتر و نا امیدی بیشتر توسط من در این صفحه به شما عزیزان داده شود و نه اطلاعات و شایعات الکی ، فقط اطلاع رسانی از شنیده ها انجام میدهم بدون قضاوت و حکم که بی شک تخصص من نیست . امیدوارم اشتباه کرده باشیم و این مواد سفید از خود میوه باشد و بی ضرر .»

لازم به ذکر است اخبار مربوط به آلودگی برخی میوه ها به پارافین مدتیست در شبکه های مجازی منتشر میشود که لازم است مسئولین امر نسبت به امنیت غذایی مردم پاسخگو باشند تا در صورت بروز شایعات و متن های متعدد فضای مجازی را متهم به انتشار اخبار کذب نکنند.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:setarehnews.ir


مطالب پیشنهادی:

جنجال فرهنگی لباس هیفا وهبی با داعش !!
تبریک شجریان به علیزاده برای واکنشی که نسبت به بادمجان دور قابچینها داشت!
کاربران شبکه های اجتماعی بعد از هانیه توسلی و بهرام رادان, سحر جعفری جوزانی را هم شاکی کردند
محمدرضا گلزار "ازدواج سعید و لیلا" را امضاء کرد
تاسیس بنیاد خیریه به نام مرتضی پاشایی