فاطمه گودرزی سفیر تندرستی بنیاد دیابت شد!
در جشن خیریه ای كه برای كودكان دیابتی در تهران برگزار شد بنیاد دیابت فاطمه گودرزی را به عنوان سفیر تندرستی بنیاد دیابت معرفی كردند.

سفیر تندرستی بنیاد دیابت

در این مراسم فاطمه گودرزی گفت: خوشحالم از اینكه من را به عنوان سفیر تندرستی بنیاد دیابت انتخاب كردید و مشخصا برای  این مراسم كه مختص كودكان دیابتی است.

وی ادامه داد: همانطور كه می دانید برای كودكان خیلی سخت است كه نتوانند از مواد غذایی شیرین استفاده كنند بنابراین باید به دنبال راه حلی برای این كودكان باشیم تا بتوانند از موادی كه جایگزین این نوع خوراكی ها هستند و آسیبی به آنها وارد نمی کند باشیم.

گودرزی همچنین گفت: كودكان بسیار معصوم و پاک هستند و همه ما باید كمك كنیم تا آنها به راحتی به زندگی خود ادامه دهند و با مشكلی مواجه نشوند. خوشحالم از اینكه در اینكار نیک سهیم هستم.

دبیر جشنواره فیلم و عكس مادر ادامه داد: جا دارد از مادران كودكان دیابتی هم به خاطر توجهشان به این كودكان تشكر كنم و در نهایت آرزوى بهبودى عزیزانم كه مثل كودكان خودم هستند را دارم و هر كمكى در این زمینه بتوانم براى این عزیزان انجام می‌دهم.

در ادامه قاسمی كه برگزاركننده این مراسم بود نیز گفت: بنیاد خیریه بین المللی پیشگیری و كنترل دیابت با مجوز سازمان بهزیستی راه اندازی شده است كه خدمات درمانی و آموزشی ویژه ای را به مخاطبان ارائه می دهد كه شامل همه افراد جامعه است و محدودیت سنی ندارد ضمن اینكه دوره های آموزشی برای عموم رایگان است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینكه فاطمه گودرزی مسئولیت جشنواره فیلم مادر را برعهده دارد و شنیده بودیم كه ایشان فعالیت های زیادی در امور خیریه دارند تصمیم گرفتیم تا ایشان را به عنوان سفیر تندرستی این بنیاد انتخاب كنیم كه خوشبختانه ایشان هم پذیرفتند.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :yjc.ir