روحیه یک بازیگر مبتلا به سرطان!
بازیگر کهنه‌کار فیلم‌هایی همچون «مرد فیل‌نما» و سری فیلم‌های «هری پاتر»، اعلام کرد که به سرطان لوزالمعده مبتلا شده است.

سر جان هارت بازیگر 75 ساله بریتانیایی اعلام کرده که به سرطان لوزالمعده مبتلاست، اما علیرغم آگاهی از این بیماری بسیار به آینده خوشبین است و به کار خود ادامه خواهد داد.

بی‌گمان طرفداران رایت حضور او را در فیلم علمی تخیلی «بیگانه» به کارگردانی ریدلی اسکات، به خاطر دارند. هارت دو بار برای بازی در فیلم‌های «مرد فیل‌نما» و «قطار سریع‌السیر نیمه‌شب» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

نسبت به بیماری سرطانم خوشبین هستم

رایت با اشاره به اینکه به سرطان لوزالمعده مبتلاست، گفت: «بیماری من در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد. من درمان این بیماری را آغاز کرده‌ام و نسبت به نتیجه‌بخش بودن درمان بسیار خوشبین هستم.» او در ادامه گفت :«من همچنان سعی می‌کنم تا تمرکز خودم را روی کارم حفظ کنم.» او اخیراً مشغول بازی در فیلم تازه «تارزان» است، هارت در این فیلم به همراه ساموئل ال‌جکسون و مارگوت رابی به ایفای نقش می‌پردازد.

سر جان رایت سال گذشته به پاس خدماتش از طرف ملکه بریتانیا لقب شوالیه را دریافت کرد. رایت علاوه بر تسلط کافی بر فن بازیگری، صدای متمایزی و گیرایی هم دارد، همین امر سبب شده در آثار بسیاری به عنوان راوی داستان، شاهد هنرنمایی این بازیگر توانا باشیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir