مادر و پدر بهنام صفوی: برای پسرمان دعا کنید +آخرین وضعیت
مادر بهنام صفوی در خصوص بیهوشی 48 ساعته پسرش گفت: بهنام شرایط خوبی داره و با توجه به صحبت‌های پزشک معالجش بعد از عمل باید 48 ساعت در بیهوشی باشد تا به شرایط عادی برگردد، از تمامی مردم خواهش می‌کنم برای سلامتی پسرم دعا کنند.

شرایط بعد از عمل بهنام صفوی

در پی گزارشات صورت گرفته از عارضه مغزی بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان جهت جویا شدن حال وی به بیمارستان رفتیم و با خانواده و رییس بیمارستان گفتگویی داشتیم.

پدر بهنام صفویی در خصوص وضعیت پسرش اظهار داشت: دیروز طی عمل جراحی تومور مغزی برداشته شد و بهنام در حال حاضر دوره نقاهت را طی می‌کند که امیدواریم با گذشت زمان بهبودی کامل ایجاد شود.

وی در ادامه در مورد این عارضه مغزی تصریح کرد: دو سه سال است که به دلیل این عارضه، تحت‌نظر پزشک است اما به دلیل حاد شدن و پیشرفت این بیماری مجبور به عمل جراحی شدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی مردم خوب کشورم و طرفداران بهنام خواهش می‌کنم برای سلامتی وی دعا کنند تا شاهد هنرنمایی‌های او در عرصه هنر باشیم.

مادر این خواننده پاپ کشورمان در ادامه در خصوص بیهوشی 48 ساعته پسرش افزود: بهنام شرایط خوبی داره و با توجه به صحبت‌های پزشک معالجش بعد از عمل باید 48 ساعت در بیهوشی باشد تا به شرایط عادی برگردد، در حال حاضر تحت مراقبت های ویژه است و از تمامی مردم خواهش می‌کنم برای سلامتی پسرم دعا کنند.

همچنین رییس بیمارستان عرفان در ادامه این موضوع با توجه به گزارشات پزشک معالج بهنام صفوی گفت: طبق گفته‌های پرفسور بابایی عمل خوب و موفقیت‌آمیزی بوده و به دلیل استراحت مغز باید بعد از عمل به مدت 48 ساعت با استفاده از داروهای آرام‌بخش در حالت بیهوشی به سر ببرد.

وی افزود: در حال حاضر تومور مغزی برداشته شده و جهت آزمایش نمونه به پاتولوژی ارسال شده تا نظر قطعی در خصوص خوش‌خیم و یا بدخیم این تومور اعلام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی مردم و طرفداران این هنرمند تقاضا می‌کنم جهت اطلاع از حال بهنام صفویی به رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مراجعه کنند تا این هنرمند از شرایط ویژه خارج شود و از تجمع در بیمارستان و تماس‌های بیش از حد خودداری کنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir