6 زن سرشناس و ثروتمند هالیوودی که دچار افسردگی شده بودند!
قصد داریم به معرفی 6 زن سرشناس هالیوودی بپردازیم که در زندگی دچار افسردگی و اختلالات روانی شده بودند!

افسردگی زنان هالیوودی

اگر فکر می کنید که ستاره ها و افراد مشهور همیشه زندگی خوب و شادی دارند، اشتباه کرده اید. آنها هم گاهی از بیماری هایی چون افسردگی یا اختلالات روانی رنج می برند. در انیجا نام ستاره هایی را که در دورانی از زندگی شان به افسردگی مبتلا بوده اند، برایتان آورده ایم.

کاترین زتا جونز

پس از استرسی که به کاترین زتا جونز پس از سرطان گلوی همسرش، مایکل داگلاس، وارد آمد، او دچار افسردگی و شخصیتی دوگانه و متغیر شد طوری که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. او در مصاحبه اش با «Telegraph» گفت: «من با افسردگی دست و پنجه نرم می کردم اما زمانی که بهبود یافتم فهمیدم که من تنها کسی نیستم که از این بیماری رنج می برد. از آن زمان به بعد سعی می کنم که به بیمارانی که دچار اختلالات دوقطبی هستند، تا جایی که می توانم کمک کنم.»

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو پس از تولد فرزندش، دچار افسردگی پس از زایمان شد. او در این باره می گوید: «خانم های زیادی به این بیماری دچار می شوند اما افسردگی به من این فرصت را داد تا با مسائل اطرافم به گونه دیگری برخورد کنم و جهان را از زاویه دیگری ببینم، تجربه ای که خیلی ها در زندگی نداشته اند.»

اما تامسون

اما تامسون پس از جدایی از همسرش کنت برانا دچار افسردگی شد. او پس از معالجه گفت: «فکرش را هم نمی کردم که بتوانم از این بیماری رهایی یابم.»

هالی بری

هنگامی که اولین ازدواج هلی بری با دیوید جاستیس در سال 1997 به طلاق ختم شد، بری اعتراف کرد که او آنقدر دچار افسردگی شده بود که به خودکشی فکر می کرد.

جانت جکسون

جانت جکسون امیدوار بود که با برنامه «True You» بتواند آن دسته از زنانی را که از افسردگی رنج می برند، نجات دهد. او می گوید: «الگوی من کاملا مشخص و واضح است. ترس و تردید منجر می شود که فرد نسبت به خود احساس ضعف و عدم اعتماد به نفس کند و تداوم این حس منفی در نهایت به افسردگی ختم می شود و آن هم به پر خوری و هزار بیماری و عادات نادرست دیگر که بسیاری از آنها غیر قابل جبران هستند. غذا برای خود من راه رهایی از ناراحتی ها بود.»

سلما هایک

شاید باور کردنش برایتان سخت باشد اما سلما هایک هم مدتی از افسردگی رنج می برد. او آنقدر از پوست صورتش ناراضی بود که ترجیح می داد در خانه بماند و کسی او را نبیند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : bartarinha.ir