بهاره رهنما از حضور در نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی در سال 94 خبر داد.

بهاره رهنما بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون  با اشاره به اینکه نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با استقبال مخاطبان همراه بود، گفت: نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی از جمله نمایش هایی است که بی شک در سال ۹۴ روی صحنه می رود و من نیز به عنوان بازیگر این گروه را همراهی می کنم.

وی ادامه داد: این نمایش در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با استقبال بالایی از سوی مخاطبان و علاقمندان به تئاتر همراه بود، اما چندان مورد توجه داوران در این دوره از جشنواره قرار نگرفت. البته زمان اجرای این نمایش هنوز مشخص نیست.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های خود در حوزه ادبیات بیان کرد: در سال ۹۳ تعدادی از نمایشنامه های خود را برای چاپ به نشر «مروارید» ارائه کردم که خوشبختانه از این به بعد نیز قرار است این انتشاراتی آثار من را منتشر کند. تا امروز نمایشنامه «چشم هایی که مال تو است» توسط این انتشارات به بازار عرضه شده و بی شک با این نمایشنامه در نمایشگاه بین المللی کتاب در سال ۹۴ حضور خواهم داشت.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون توضیح داد: در انتظار دریافت مجوز انتشار برای دو نمایشنامه «غبار» و «با من بستنی می خوری» هستم تا این دو نمایشنامه نیز توسط انتشارات «مروارید» منتشر می شود. امیدوارم این دو کتاب به موقع منتشر شده تا نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه شود.

وی با اشاره به نگارش نمایشنامه های مختلف ادامه داد: نمایشنامه های من به غیر از «غبار» همه برگرفته از داستان های کوتاهی است که می نویسم، اما «غبار» داستانی مجزا درباره سه زن دارد که قصه آن ها در زمانی شکل می گیرد که شهر خرمشهر در هنگام جنگ، در حال سقوط است و تلاش های این سه زن را برای مبارزه و دفاع در این زمان به تصویر می کشد.

رهنما گفت: در حال نگارش نمایشنامه ای از رمان «تاول» نوشته مهدی افروزمنش هستم که امیدوارم این نمایش را که کاملا با فضای کارهای قبلی من متفاوت است و حال و هوای مردانه دارد، در سال ۹۴ به کارگردانی خودم روی صحنه ببرم.

وی بیان کرد: رمانی با نام «سارا سرخ بود» به نگارش خودم نیز در آخرین مراحل ویرایش است و به زودی آماده چاپ می شود.

رهنما در پایان و با اشاره به فعالیت های سینمایی خود گفت: امسال در فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان حضور داشتم، بازی در این فیلم سینمایی برای من تجربه بسیار جالب و تازه ای بود، البته «۳۶۰ درجه» به بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر راه پیدا نکرد و فرصتی برای نشان دادن تفاوت ها و قدرت این فیلم سینمایی به وجود نیامد. این فیلم نیز در سال ۹۴ اکران می شود و امیدوارم بهترین شرایط برای دیدن شدن فیلمی این چنین متفاوت در سینمای کشور فراهم شود


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com