پولاد کیمیایی: یک هنرمند باید امضای خود را داشته باشد اما من دوست دارم نقش‌های متفاوت را تجربه کنم چون نباید دچار تکرار و کلیشه شویم.

پولاد کیمیایی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی از تاثیر فعالیت‌ پدرش در زمینه ورودش به دنیای بازیگری گفت: قطعا این امر در انتخابم موثر بوده زیرا در اکثر خانواده‌ها فرزندان شغلی را انتخاب می‌کنند که با فضای خانواده همخوانی داشته باشد و من اگر پدرم پزشک بود شاید امروز بازیگر نمی‌شد.

وی از زیبایی‌های کار پدرش و علت علاقمندی وی به بازیگری عنوان کرد: نگاه پدرم در آثارش و دیدگاهی که نسبت به آثار بزرگان دارد همیشه جذاب بوده، از همان کودکی وقتی علت زیبایی اثری را از وی می‌پرسیدم سکانس‌های برتر و علل برتری آن را برایم شرح می‌داد و اینکه چرا یک نفر آل پاچینو می‌شود.

honar794.jpg
کیمیایی، تصریح کرد: من راهی طولانی برای بازیگر شدنم طی کرده‌ام و در این مسیر مردم همیشه با من خوب بوده‌اند و انتقادی راجع به بازی خود تا بحال نداشته‌ام و تنها آنچه بوده از طرف عده‌ای خاص بوده است.

پولاد کیمیایی، از انتقاد و نظرات پدرش در رابطه با فعالیت‌ حرفه‌ای ودش گفت: پدرم همیشه دوست دارد من با کارگردانان بزرگ و در آثاری برگزیده حضور داشته باشم اما جدای از فضای حرفه‌ای گاهی ناراحت می‌شود وقتی مغرضانه در رابطه با من رفتاری کنند ولی در نهایت کارنامه مرا دوست دارد.

کیمیایی، در پایان گفت: با اینکه یک هنرمند باید امضای خود را داشته باشد اما من دوست دارم که نقش‌های متفاوت را تجربه کنم چون نباید دچار تکرار و کلیشه شوم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir