بیژن بنفشه خواه در عید نوروز به تلویزیون می آید.

بیژن بنفشه خواه عنوان کرد: با وجود اینکه عید آدم گرفته می‌شود اما دوست دارم همیشه در کارهای نوروزی حضور داشته باشم.همیشه دوست داشتم  در این مناسبت‌های به این جذابی و زیبایی حضور داشته باشم و برایم لذت بخش است.

او همچنین درباره نقش خود به عنوان یک معلم در سریال سربراه، توضیح داد: نقشم در این مجموعه زیاد متفاوت نیست آدمی است که کلاس کنکور تدریس می‌کند و با پدر همسرش یک یتیم خانه را می چرخاند در واقع مسعود کرامتی در این مجموعه پدر همسر بنده هستند و من هم تدریس می‌کنم هم در این یتیم خانه مشغول به کار هستم.

بنفشه خواه سپس درباره همکاری‌اش با سعید سلطانی گفت: سریال سربراه اولین همکاری‌ام با سعید سلطانی است و از این بابت خیلی خوشحالم کارکردن با ایشان برایم خیلی لذت بخش است و همیشه دوست داشتم با آقای سلطانی کار کنم و قسمت شد.

بنفشه خواه در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه ژانر کار سربراه را چیست؟ گفت: باتوجه به اینکه ایام فاطمیه را در عید داریم قرار نیست کار طنز داشته باشیم. سریال سربراه نیز یک کار شیرین و گرم است و حال آن روزهایی که مرتبط با ایام عزاداری است ماجرای سریال سربراه هم کمی به سمت تراژدی می‌رود ولی تصمیم گرفته شده است چه در متن و چه در اجرا کمی گرم و شیرین باشیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir