گزارش تصویری: فیلم دهلیز با بازی متفاوت رضا عطاران
رضا عطاران یكی از متفاوت ترین نقش هایش را در این فیلم بازی كرده.عطاران در این فیلم بر خلاف فیلم های پیشین اش در یك نقش غیركمدی ظاهر شده و...

فیلمبرداری فیلم دهلیز بهروز شعیبی در حالی به پایان رسید كه شنیده می شود رضا عطاران یكی از متفاوت ترین نقش هایش را در این فیلم بازی كرده.عطاران در این فیلم بر خلاف فیلم های پیشین اش در یك نقش غیركمدی ظاهر شده.

گروه تولید فیلم دهلیز طی روزهای گذشته مشغول فیلمبرداری پلان های جامانده و گذری «دهلیز» بودند که با پایان آن این روزها صداگذاری فیلم توسط علیرضا علویان انجام می شود. پیش از این بخش اعظم تدوین فیلم توسط حمید رضا قربانی انجام شده و بهزاد عبدی آهنگسازی «دهلیز» را آغاز کرده بود.

ساخت موسیقی فیلم رو به اتمام است تا بزودی نسخه کامل این فیلم در اختیار دفتر جشنواره قرار بگیرد. تازه ترین ساخته بهروز شعیبی به تهیه کنندگی محمود رضوی در دو بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلم های اول جشنواره سی و یکم پذیرفته شده است.

دهلیز  با بازی رضا عطاران و هانیه توسلی داستان زنی به نام شیواست.او سرپرست خانوار است و با تلاش و كوشش سعی كرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم كند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد.













عوامل اصلی این پروژه عبارتند از:
کارگردان :بهروز شعیبی، نویسنده: علی اصغری(كارگاه قلم) بر اساس طرحی از بهروز شعیبی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، صدابردار: وحید مقدسی، طراح صحنه و لباس: بابك كریمی طاری، طراح گریم: زهرا كمالی، فاطمه كمالی، مجری طرح:مرتضی متولی، تدوین: حمید رضا قربانی، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، موسیقی: بهزاد عبدی، مدیرتولید: مجتبی امینی، برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی، دستیار اول كارگردان:علی جودی، مدیر تداركات: حمید پرهیز، عكاس: اسماعیل حاتمی‌كیا، منشی صحنه: حمیرا نعمت ا...، تیتراژ و جلوه های ویژه: محراب مشهدبان، دستیار دوم كارگردان: امین خنكال، دستیار برنامه‌ریزی: ساناز سرمدی، بازیگردان: علی سرابی، بازیگران: رضاعطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میر طاهری، محمدرضا شیرخانلو ، با حضور نگار عابدی و افسانه چهره آزاد ، تهیه‌كننده: محمود رضوی- محصول سیمای مهراندیش



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:caffecinema.com


مطالب پیشنهادی:
جراحی بینی سحر ولدبیگی در تله فیلم "یک دماغ ناقابل"
نقش "ثریا" در "معمای شاه" را مهراوه شریفی نیا بازی می کند یا هنرپیشه لبنانی؟
یکی از خوانندگان گروه آرین در سریال "کلاه پهلوی" + عکس
گزارش تصویری: فیلم سینمایی "من و زیبا"
کدام شخصیت ها فیلم شدند؟