نمایش«گنجفه» در دومین اجرای خود میزبان علی دایی بود.
 اجرای نمایش «گنجفه» در ششمین روز جشنواره‌ی تئاتر فجر با اتفاقات مختلفی همراه بود؛ از حضور علی دایی تا خنده‌های آرام تماشاگران در صحنه‌های غم‌انگیز نمایش!

نمایش «گنجفه» به کارگردانی نوشین تبریزی روز گذشته 6 بهمن‌ماه در تالار «چهارسو» تئاتر شهر به صحنه رفت و به دلیل پر شدن سالن، تعدادی از تماشاگران در فاصله میان صندلی‌ها به تماشای این اثر نمایشی نشستند.

«گنجفه» درامی تاریخی است که اتفاقات آن در فاصله زمانی 1315 تا شهریور 1320 می‌گذرد. در این دوره زمانی جنگ جهانی دوم در جهان در حال رخ دادن است و ایران هم دستخوش اتفاقاتی است، در این بین ماجراهای یک خانواده در دل این اتفاقات و در بستری تاریخی روایت می‌شود.

یکی از نقش‌های اصلی این نمایش را پژمان جمشیدی بازیگر پیشین تیم «پرسپولیس» که مدتی است در عرصه بازیگری هم فعال شده، ایفا می‌کرد.

به محض ورود این بازیگر روی صحنه برخی از تماشاگران که به نظر می‌رسید از طرفداران او هستند، به آرامی خندیدند، اما این خنده‌ها فقط به لحظه آغازین نمایش محدود نشد.

هر چند این نمایش قرار نبود یک اثر کمدی باشد، اما به دلیل نوع بازی بعضی از بازیگران، در لحظاتی از نمایش که اتفاقا قرار بود لحظه‌های تأثیرگذاری هم باشد، تماشاگران به آرامی می‌خندیدند.

هرچند کارکنان روابط عمومی تئاتر شهر پیش از اجرای هر نمای بارها و بارها تاکید می‌کنند که فیلمبرداری و عکاسی در طول اجراها بدون داشتن مجوز، ممنوع است، با این حال یکی از تماشاگران این نمایش تعدادی از صحنه‌های مربوط به پژمان جمشیدی را به وسیله تلفن همراهش فیلم گرفت.

نمایش«گنجفه» در دومین اجرای خود میزبان علی دایی، بازیکن سابق تیم ملی و مربی تیم پرسپولیس و علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : isna

مطالب پیشنهادی :
من ترلان پروانه 17 سال دارم!
نفیسه روشن از زندگی هیجان انگیز با همسرخلبانش گفت
آتیلا پسیانی و مهران احمدی عیدنوروز در تلویزیون!
بازیگر "هرکول پوآرو" زن شد !!
اظهار نظر حامد بهداد و هنرمندان درموردجشنواره فیلم فجر