شقایق فراهانی و هستی مهدوی در دبیرستان عفاف + تصاویر
«مادرانه» سریال ماه رمضان شبکه سه سیماست که به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی ساخته می‌شود.
«مادرانه» سریال ماه رمضان شبکه سه سیماست که به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی ساخته می‌شود.


تصویربرداری سریال ماه رمضان شبکه سه سیما این روزها در غرب تهران و در دبیرستان دخترانه‌ی عفاف در حال پیگیری است و بر اساس اطلاعات ارائه شده در ایسنا مهدی سلطانی، شقایق فراهانی و هستی مهدوی از جمله بازیگران حاضر در این لوکیشن هستند.


سعید نعمت‌الله نیز به عنوان نویسنده‌ «مادرانه»، با حضور در صحنه‌ها در جریان تصویربرداری این سریال قرار دارد و عوامل را برای ایجاد روند مطلوب یاری می‌کند.

جواد افشار نیز به عنوان کارگردان این سریال با اعلام این که روزی 12 ساعت کار می‌کنند، درباره‌ی روند ساخت مادرانه توضیح داد: تاکنون یک آفیش خوب و منطقی داشته‌ایم بدون اینکه به گروه فشار وارد بشود اما رفته رفته به آنچه که می‌خواهیم نزدیکتر می‌شویم و احساس می‌کنیم که باید یک مقدار تایم آفیشمان را بیشتر کنیم تا این عقب‌ماندگی‌مان را جبران کنیم.

او همچنین با ابراز رضایت از این که در این مدت هیچ شتابزدگی در روند ساخت این سریال نداشته است،‌ توضیح داد: ساخت این سریال با کیفیت لازم و مدنظر خود نویسنده، تهیه‌کننده و همچنین مدیر شبکه پیش رفت و فکر می‌کنم یک استاندارد خوب و منطقی را برای کار رعایت کرده‌ایم و احساسم این است که نتیجه‌ی قابل‌ قبولی داشته باشد.

 
کارگردان سریال شبکه سه در پاسخ به اینکه آیا «مادرانه» از همان ابتدا یکی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان بوده است؟ توضیح داد: به طور قطع از ابتدا اعلام نشده بود اما از همان ابتدای پیش‌ تولید زمزمه‌ی آن از سوی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه رسید که این سریال ویژه‌ی ماه رمضان باشد نه اینکه اگر برای ماه رمضان نبود اتفاقات دیگری را دنبال می‌کردیم اما لازم است یک مقدار حساسیت‌ها برای ایجاد فضای لازم برای ماه مبارک رمضان بیشتر شود.

جواد افشار درباره‌ی روند تصویربرداری این سریال که تا چه میزان به نتیجه‌ رسیده‌ است، اعلام کرد: نزدیک به 60 درصد کار را تولید کرده‌ایم و حدود 20 قسمت از سریال را رج زده‌ایم و به شکل پازل‌گونه سکانس‌ها را گرفته‌ایم که برخی از قسمت‌ها تکمیل شده است و سکانس برخی قسمت‌ها نیزباقی مانده است. در مجموع حدود 600 دقیقه از کار گرفته شده است.
 

کارگردان سریال «مادرانه» همچنین درباره‌ی چینش بازیگران در این سریال توضیح داد: پس از اینکه فیلم‌نامه را خواندم لیستی را برای بازیگران آماده کردم. سعید نعمت‌الله نیز در هنگام نگارش یک سری از بازیگران را برای شخصیت خود چیده بود که در نهایت پس از جلسه‌ی مشترک نسبت به کاندیدای نقش‌ها نقطه‌ی اشتراک داشتیم و بازیگران را طبق این نقاط مشترک انتخاب کردیم.

این کارگردان در پایان افزود: چینش خوبی در ارتباط با این سریال داشتیم و بازیگران درست و بجا در جای خود قرار گرفتند.

نویسنده فیلمنامه «مادرانه»‌ سعید نعمت‌الله است و در خلاصه داستان آن آمده است: اردلان تمجید (مهدی سلطانی) 20 سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (شقایق فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد اما مرد امتناع می‌کند. آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی و هستی مهدوی‌فر بازیگران اصلی این سریال هستند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
15 ماه زندان برای مجری مشهور و خلافکار!
صورت مهربان جنیفر لوپز در فیلمی درباره معدنچی‌های شیلیایی + عکس
عکس‌العمل عجیب مزدک میرزایی بعد از گل ایران
اکران نخستین سانس «گذشته» اصغر فرهادی در تهران
انتقاد بی‌سابقه هانیه توسلی از فرصت‌طلبی یک کارگردان در انتخابات