تصاویری از مراسم ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی در حضور حسن خمینی
«فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» كه یك ماه و اندی پیش خبر پرسروصدای ازدواجشان را اولین بار برایتان منتشر كردیم، پنج شنبه به حسینیه جماران رفتند تا حاج سیدحسن خمینی نوه به تعبیر داماد «آن پیر مُراد»‌ خطبه عقدشان را جاری كند...
 پنج شنبه 6 تیرماه 1392؛ ساعت 11 صبح؛ كوچه پس كوچه های جماران برای رقم خوردن اتفاقی بزرگ لحظه شماری می كنند. اینجا میزبان كسانیست كه سال ها برایمان حرف زده اند، اجرا كرده اند و حتی بعضی وقت ها از حقوق مان دفاع كرده اند. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» كه یك ماه و اندی پیش خبر پرسروصدای ازدواجشان را اولین بار برایتان منتشر كردیم، پنج شنبه به حسینیه جماران رفتند تا حاج سیدحسن خمینی نوه به تعبیر داماد «آن پیر مُراد»‌ خطبه عقدشان را جاری كند تا رسما همسر یكدیگر شوند. فرزاد حسنی و آزاده نامداری به همراه خانواده هایشان وارد حسینیه جماران میعادگاه عاشقان روح الله شدند و بعد از دقایقی جهت جاری شدن صیغه عقد به دفتر حجت الاسلام حاج سیدحسین خمینی وارد شدند.







فرزاد حسنی و آزاده نامداری كه دلشان پر از شوق و دلهره بود، دقایقی بعد با حاج سیدحسن خمینی روبه رو شدند و بعد از ورود ایشان و خوشرویی همیشگی شان كه موروثی حضرت امام (ره) است، حاج سیدحسن خمینی ابتدا به خوش و بش با فرزاد حسنی پرداخت و از او درباره مشغولیت های این روزهایش پرسید كه آقا داماد توضیحاتی درباره مجموعه رالی ایرانی به تهیه كنندگی سعید ابوطالب خدمت ایشان ارائه كرد. حجت الاسلام سیدحسن خمینی سپس با آزاده نامداری سلام و علیك كرد و درباره مشغولیت های این روزهای او پرسید كه مشخص شد عروس خانم این روزهای تلویزیون ایران، مشغول تحصیل در رشته روانشناسی است.

بعد از چند دقیقه ای مراسم عقد این دو مجری توانای تلویزیون آغاز شد؛‌ حاج سیدحسن خمینی وكالت آزاده نامداری را برعهده گرفت و حاج آقا رحمانی وكیل فرزاد حسنی شد تا این مراسم با شكوه ویژه ای انجام شود. بعد از جاری شدن خطبه عقد با لحن زیبا و روحانی حجت السلام سیدحسن خمینی، ایشان فرمودند: «انشالله كه خداوند این ازدواج را برای این دو جوان امروز ما مبارك گرداند و درهای رحمت و خیر و بركت خود را به روی این خانواده تازه شكل گرفته باز كند. انشالله خداوند دل های این دو جوان را روز به روز به هم با محبت تر قرار دهد و صفا و صمیمیت را بزرگ ترین سرمایه زندگی آقا فرزاد و آزاده خانم نماید. انشالله خداوند محبت پیامبر (ص) و اهل بیتش را سرمایه همیشگی این خانواده گرداند و این ازدواج را باعث اتمام رحمت، اكمال نعمت و وسعت رزق قرار دهد. انشالله خداوند فرزند صالحی به ایشان عطا كند كه نور چشم خود و خانواده هایشان باشد و سربازان خوبی برای امام زمان باشند. امیدوارم این ازدواج طولانی و همچنین زندگی توام با خلوص نصیب شان كند.»



بعد از پایان فرمایشات حاج سیدحسن خمینی، نوبت فرزاد حسنی بود كه ضمن تشكر از نوه امام خمینی (ره) كه قبول زحمت كردند و پذیرای ایشان، خانم نامداری و خانواده هایشان شدند و خطبه عقد را جاری كردند، بگوید: «همه جا عرض كرده ام و خدمت شما نیز به شكل مستقیم و با واسطه گفته ام كه عُلقه من به حضرت امام (ره)، علقه ای وصف ناشدنیست و جاری شدن صیغه عقد توسط شما امضای مجدد این عهد قلبی و این علقه است. انشالله كه كلام شما و حضورتان كه ذریه ای نیكو دارید، بركتی باشد برای این زندگی و این آغاز هم بیت الغزل و هم حسن مطلع این مغازله باشد.» در ادامه فرزاد حسنی از حاضران خواست برای شادی روح امام خمینی (ره) و خانم ثقفی همسر گرانقدر امام و حاج احمد خمینی و شهدای هفت تیر بالاخص شهید بهشتی فاتحه ای قرائت كنند و در پایان حجت الاسلام سیدحسن خمینی حاضران را مورد تفقد قرار داد و با عروس و داماد و خانواده هایشان عكسی به یادگار گرفت و دیوان اشعار امام را امضاء و به عروس و داماد هدیه كردند.

بد نیست بدانید فرزاد حسنی بارها در گفت و گوها و اجراهای تلویزیونی اش به علاقه وصف ناپذیرش به حضرت امام خمینی (ره) اشاره كرده بود و به همین دلیل علاقه بسیاری داشت تا مراسم ازدواجش را در حسینیه جماران و منزل آن حضرت برگزار كند. بعد از پایان مراسم، فرزاد حسنی و آزاده نامداری به منزل امام خمینی (ره) رفتند و بعد از حضور چند دقیقه ای در آن خانه متبرك و مطهر و ذكر فاتحه ای برای روح آن بزرگوار، دست در دست یكدیگر قدم زنان كوچه های جماران را طی كردند و به همراه خانواده هایشان راهی شدند.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
تجلیل از فرشچیان، شجریان و پرستویی با حضور حسن روحانی
فهرست سانسورهای ارشاد برای نمایش عمومی «دربند» + تصاویر
پوستر جدید و دیده‌نشده از «گذشته» اصغر فرهادی
یادداشت بدون روکش و راحت بهاره رهنما!
عکس‌های نایاب از ستاره‌های هالیوود که قبلا ندیده بودید