نخستین عکس از بازیگر زن چینی سریال «پایتخت 3»!
بازیگر چینی سریال پایتخت 3 یکی از سورپرایزهای سری جدید این مجموعه است. در خلاصه سریال نوروزی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‎ای روی می‎دهد که...
طبق اعلام علی دارابی معاون سیما که روز گذشته به همراه مدیر شبکه یک و جمعی از مدیران این حوزه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳»در پارک نیاوران حضور یافته بود،این سریال از ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه یک می رود.


در خلاصه داستان سری سوم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‎ای روی می‎دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‎گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‎اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال هستند.همچنین هنرمندانی چون مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر به عنوان بازیگران مهمان در این اثر حاضر شده اند.مجموعه «پایتخت ۳» هر شب در ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می رود.

سایت بانی فیلم با انتشار این عکس که در پشت صحنه سریال ثبت شده،نوشته است: بازیگر چینی سریال «پایتخت۳» یکی از سورپرایزهای سری جدید این مجموعه است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
کتایون ریاحی در همایش بنیاد نیکوکاری کمک + تصاویر
عکس پرطرفداری که بهرام رادان به سبک اسکاری‌ها گرفت! + عکس
بازیگر زن هالیوودی در فیلم جدید نیما نوروزی زاده + عکس
مراسم تشییع علیشاه مولوی با شعرخوانی + تصاویر
نمایش چهره نوح (ع) هالیوود را به دردسر انداخت!