مجموعه 3 قسمتی «سراب» مراحل فنی توليد را ميگذراند.
 تدوین فیلم سراب در 3 قسمت 60 دقیقهای به پایان رسید و قرار است یک نسخه 90 دقیقه ای سینمایی نیز از این فیلم تدوین شود.تصویربرداری این فیلم که یک درام اجتماعی - ورزشی است، ماه گذشته به پایان رسید و بلافاصله تدوین فیلم آغاز شد و از آنجا که راشهای فیلم بیشتر از تایم یک فیلم سینمایی بود تصمیم بر این گرفته شد تا به صورت سریال در سه قسمت تدوین شود.

چاری کارگردان و تدوینگر پروژه در این باره گفت: در فیلم سراب بیشتر به حواشی ورزشکاران و قهرمانان ورزشی میپردازیم و در واقع این 3 قسمت فصل اول سریال است که به حواشی ورزشهای رزمی و بوکس میپردازد.

این فیلم یک درام اجتماعی ورزشی است که فیلمنامهاش توسط ثنا صادقی نوشته شده است و داستان یک قهرمان بوکس ایرانی است که در زندگیاش تنها هدفش این بود که روزی قهرمان بوکس جهان شود و به همین دلیل نه فرصت درس خواندن پیدا میکند و نه به حرفه و فعالیتی میپردازد.

چاری ادامه داد: قرار است این مجموعه را در 12 قسمت تولید کنیم که در قسمتهای بعدی به ورزشهای دیگری مانند کشتی - تکواندو - قویترین مردان ایران و مسابقات رالی میپردازیم که فیلمنامهاش در حال نگارش است.

بازیگران این فیلم ترکیبی از ورزشکاران مانند یوسف کرمی قهرمان تکواندو، امیرحسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس و علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس ایران در کنار بازیگرانی مانند رضا رویگری، ثنا صادقی، شراره رخام، امیر زریوند، محمد فیلی، کیسان کامجو، مجید شهریاری، سیاوش قاسمی، رضا کوهستانی، کیمیا بابائیان، سپیده ذاکری،  آیدا کرمی، ساناز حبیبی، هادی عبدالمالکی هستند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
من ترلان پروانه 17 سال دارم!
نفیسه روشن از زندگی هیجان انگیز با همسرخلبانش گفت
آتیلا پسیانی و مهران احمدی عیدنوروز در تلویزیون!
بازیگر "هرکول پوآرو" زن شد !!
اظهار نظر حامد بهداد و هنرمندان درموردجشنواره فیلم فجر