گفتگو با حدیث میرامینی بازیگر سریال " همه چیز انجاست" .
«حدیث‌ میر‌امینی» بازیگر نقش مهرنوش‌، در سریال «همه‌ چیز‌ آنجاست» در خصوص نقش خود گفت: من برای هم‌نسلان‌ خود به گونه‌ای نقش خود را ایفا می‌کنم که مخاطب علاوه بر دوست داشتن، آن را باور کند. کاراکتر مهرنوش‌ حتی اگر اشاره به انسان‌هایی با چنین شخصیتی داشته باشد و بخواهد آیینه‌ رفتار آنها باشد نباید طوری ایفا کنم که بیننده آن را پس بزند.

وی افزود: گاهی برخی از جوانان دچار چالشی‌هایی همچون شخصیت «مهرنوش» و یا دیگر کاراکترهای قصه می‌شوند و «همه‌ چیز‌ آنجاست» می‌خواهد بگوید که این اتفاقات رخ می‌دهد اما این گاردی که همه‌ی ما آدم‌ها نسبت به اتفاقات بد و انسانهای با این شخصیت می‌گیریم نباید وجود داشته باشد؛ به هر حال این مسایلی  است که در جامعه امروز با آن روبرو هستیم و تنها باید روش برخورد با این موضوعات و آدم‌ها را یاد بگیریم.

وی در خصوص تقابل بازی خود با «مهرانه‌مهین‌ترابی» در این مجموعه اظهار داشت: من وقتی روبه‌روی «مهرانه‌مهین‌ترابی» بازی می‌کنم یک انرژی خاصی از وی به من منتقل می‌شود که ناخود‌آگاه آن انرژی را دوست دارم و همین مسئله تأثیر مثبتی روی بازی من می‌گذارد.

«میر‌امینی» ادامه داد: در این سریال ما به رئال‌ و زندگی روزمره  کنونی نزدیک‌ شدیم حتی به طور مثال رابطه دختر و مادر، ارتباط مهرنوش‌ در شرکت و قصه‌های دیگر این سریال، دور از واقعیت نیست و به مانند خیلی از سریال‌های که ساخته می‌شود تنها آن فضای زیبا و دوست داشتنی را نشان نمی‌دهد.

بازیگر «عشق‌تعطیل‌نیست» در خصوص باز خورد  این سریال درمیان مردم عنوان کرد: یکی از علت‌هایی که مردم با این سریال همذات‌پنداری کردند  به نوع روایت قصه‌ برمی گردد که به زندگی معمولی و رایج جامعه بسیار نزدیک است به طور مثال اتفاق بین مادر و دختر را به وفور به خصوص نسل جوان می‌بینیم و تا جایی که من می‌دانم واکنش خوبی داشته‌اند.

وی در خصوص شباهت کاراکتر مهرنوش‌ به شخصیت واقعی خود عنوان کرد: این سؤال را هم از من می‌پرسند ولی به خدا قسم اصلاً به من و شخصیت واقعی‌ام شباهت ندارد.

وی در خصوص نظر خود درباره این سریال بیان کرد: من تمام قصه‌هایی که کنار هم در این سریال به صورت موازی پیش می‌رود را دوست دارم چون به هیچ‌وجه یک قصه از دیگر قصه‌ها عقب نمی‌افتد و همه‌ی کاراکترها‌ با قصه‌های متفاوت خود به صورت موازی پیش‌‌می‌رود.

گفتنی است؛ سریال «همه‌ چیز‌ آنجاست» به کارگردانی «شهرام‌ شاه‌حسینی» و تهیه کنندگی‌ «داوود‌ هاشمی» هر شب از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir

مطالب پیشنهادی :
رضا رویگری: از مردم میخوام من را دعا کنند
درگذشت خواننده سرشناس
علی دایی به دیدن تئاتر پژمان جمشیدی رفت!
آیا امسال کلاه قرمزی از تلویزیون پخش می شود؟
حضور مجدد ملی پوشان در یک سریال!