سریال " سر به راه " در ایام نوروز پخش می شود.
ایرج محمدی، تهیه کننده سریال نورزوی "سر به راه" در گفتگویی در خصوص این مجموعه گفت: "سربه راه" درباره‌ی جوان خلاف‌کار نوپایی با بازی  "سیاوش خیرابی" است که برای گذراندن دوران محکومیت خود مجبور به کار در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود. 

وی در خصوص مضمون این سریال اظهار داشت: ایام عید مقارن با ایام فاطیمه است، به همین دلیل این اثر یک کار شیرین، گرم و خانوادگی است که پس از گذراندن ایام سوگواری شیرینی و گرمی آن بیشتر خواهد شد. 

وی ادامه داد: این سریال در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید خواهد شد و تاکنون 40 درصد فیلمبرداری آن انجام شده و تا ایام نوروز ادامه خواهد داشت. 

وی در خصوص لوکیشن‌های این سریال بیان کرد: لوکیشن اصلی این سریال آسایشگاه کودکان بی سرپرست است اما لوکیشن هایی مثل کلانتری، خانه کاراکتر‌های قصه، بیمارستان و ... هم وجود دارد. 

تهیه کننده  "دردسر‌های عظیم" عنوان کرد: بازیگران اصلی این سریال تاکنون جلوی دوربین رفته‌اند اما هنوز کاراکتر‌های فرعی جلوی دوربین ظاهر نشده‌اند. 

"افسانه ناصری" آخرین بازیگری است که مقابل دوربین "سربه راه" قرار گرفته است. 

تهیه کننده "روزهای بد به در" اظهار داشت: سریال‌های ایام نوروز باید متناسب با این ایام باشند بنابراین چون امسال ایام عید با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) متقارن شده سعی داریم مجموعه‌ای بسازیم که از نظرمحتوا و ساختار مورد توجه خانواده‌ها قرار بگیرد، گروه "سربه راه" تلاش می‌کند تا سریالی متناسب با این ایام ارائه کند. 

 گفتنی است؛ سریال "سربه راه" با مضمونی اجتماعی خانوادگی از 29 اسفند ماه تا پایان ایام تعطیلات روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. 

شایان ذکر است؛ "مسعود کرامتی"، "شهین تسلیمی"، "افسانه چهره آزاد"، "ارژنگ امیر فضلی"، "محسن کیایی"، "سیاوش خیرابی" و "الناز حبیبی" و .... در این سریال نقش آفرینی می‌کنند. 

گفتنی است؛ "سعید سلطانی" کارگردانی و "ایرج محمدی" تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir

مطالب پیشنهادی :
خواهرزاده جعفر پناهی خرس طلایی برلین را گرفت!
نیکی کریمی و عشق های زندگی اش!
محمدعلی کشاورز در خانه اش تلویزیون ندارد!
سلفی سیروان خسروی روی سن جشنواره!
مسعود فراستی همه فیلم های جشنواره فجر را کوبید!