10 فیلم خنده دار سال 2012 + عکس
داستان با کابوس الکس (با صدای بن استیلر) آغاز می‌شود و او همراه با دوستانش گلوریا، مارتی، و میلمان برای دستیابی به بزرگترین....

بهترین فیلم های کمدی برای یک دل سیر خندیدن

هنگامی‌که فیلم های کمدی برای اوّلین بار بین سال های 1895 تا 1930 معرفی شدند، طنزها بیشتر بروی فرد متمرکز بودند؛ زیرا طبقه بندی آن در فیلم های صامت بدین گونه بود. آنها بر ظرافت بصری متمرکز شده بودند. از این رو، به دلیل نفوذ فن آوری و حضور دیگر ذهن های مبتکر برای خنداندن طرفداران این ژانر سینمایی، تحولاتی در این زمینه صورت گرفت. در اینجا نگاهی اجمالی به 10 فیلم خنده دار سال 2012 می‌اندازیم.

فیبم کمدی Wanderlust

اگر شما عاشق کمدی و همچنین ماجراجویی هستید، پس این فیلم ترکیب ایده آلی برای شما خواهد بود. بازیگران فیلم، پاول راد و جنیفر آنیستون هستند؛ داستان فیلم درباره زوجی است که می‌خواهند شیوه زندگی شهرنشینی خود را تغییر دهند و در مزرعه زندگی نمایند.

Wanderlust

در طول این سفر، آنها با ارزش ترین چیزهای یک زندگی را کشف می‌کنند؛ برای اینکه بتوان زندگی خوبی را سپری کرد، نیاز نیست تا پول زیادی به دست آورد یا آنکه مجلل ترین و پر زرق و برق ترین لباس ها را به تن کرد. امّا برای به دست آوردن هر چیزی، باید هزینه آن را پرداخت: همان طور که به آن می‌نگرید، باید آن را بیابید.

فیلم خنده دار به این میگن پسر من

این داستانی خنده دار درباره یک پدر و پسرش است؛ در این فیلم، آدام اندلر، نقش پدر خانواده یعنی دنی را بازی می‌کند و اندی سامبرگ نقش پسر خانواده یعنی تاد. داستان فیلم بر این موضوع متمرکز است که یک پدر چگونه پس از سالها جدایی از پسرش، می‌خواهد به او نزدیک شده و ارتباط دوستانی را برقرار نماید.

به این میگن پسر من

امّا طنز داستان در این نقطه قرار دارد که پسر در حال آماده شدن برای مراسم ازدواجش است. چگونه پسر باید به دیگران اطلاع دهد که پدرش نمرده است و والدین او در انفجار جان خود را از دست نداده اند؟ کارگردان این فیلم سین آندیرس بوده و در تاریخ 15 ژوئن سال 2012 اکران شده است.

 فیلم طنز بیلیون دلاری تیم و اریک

ممکن است پیشتر درباره نمایش تیم و اریک شنیده باشید. حال، فیلمی‌ با حضور این دو شخصیت اصلی ساخته شده است. داستان از این قرار است که بودجه هنگفتی در اختیار تیم و اریک قرار می‌گیرد تا فیلمی‌ را بسازند، امّا آنها هر سکه آن را هدر داده و مصرف می‌کنند.

فیلم بیلیون دلاری تیم و اریک

هرچند، کمپانی مذبور از سر آنها دست بر نمی‌دارد؛ امّا آنها فرار کرده و در طی مسیر با اتفاقات عجیب و جالب توجهی مواجه می‌شوند.

انیمیشن کمدی ماداگاسکار 3: تحت تعقیب در اروپا

این فیلم کمدی به صورت سه بُعدی ساخته شده و کارگردان های آن اریک دارنیل، تام مک گراس، و کونارد ویرمون می‌باشند.

ماداگاسکار 3: تحت تعقیب در اروپا

داستان با کابوس الکس (با صدای بن استیلر) آغاز می‌شود و او همراه با دوستانش گلوریا، مارتی، و میلمان برای دستیابی به بزرگترین سیب محبوب خود، به سمت مقصد راه می‌افتند. اکران فیلم در روزهای 18 می‌ سال 2012 و 8 ژوئن سال 2012 بود.

فیلم پروژه X

سه دوست دبیرستانی، آرزوی برپا کردن بزرگترین جشن را در سر می‌پرورانند. و آنها به این هدف خود می‌رسند، امّا نتیجه آن چه بود؟ آنها از تاثیر اقدامات خود آگاه نیستند، بنابراین با بی پروایی شروع به جمع آوری انواع نوشیدنی، مواد مخدر، و دانش آموزان مشهور و محبوب مدرسه می‌کنند و تلاش می‌کنند تا همه چیز به صورت وارونه و درهم و برهم مدیریت شود.

پروژه X

برای آنکه بفهمید توماس، مالک خانه ای که این جشن در آن برگزار می‌شود، چگونه توانست خشم و سر و صدای حاصل از این جشن را فرو نشاند، به تماشای این فیلم بنشینید.

کمدی Silver Linings Playbook

اکران این فیلم کمدی در 21 نوامبر سال 2012 است. کارگردان آن دیوید او راسل می‌باشد. این فیلم اقتباسی از رمان کمدی نویسنده متیو کویک است. داستان درباره بازگشت معلم سابق پس از 4 سال اقامت در موسسه ای روانی می‌باشد.

Silver Linings Playbook

ماموریت او بازگرداندن همسر سابقش به منزل است. بازیگران فیلم بردلی کوپر، جنیفر لورنس، و رابرت دنیرو هستند.


4. سه کله پوک

شما باید یکی از قدیمی‌ترین نمایش های خنده دار و پر سر و صدای آمریکایی را به یاد داشته باشید. و همچنین باید به تماشای بازسازی یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای کمدی بنشینید.

سه کله پوک

سه کله پوک، داستان زندگی سه دوست را روایت می‌کند که با ورود به صنعت کمدی، قصد دارند زندگی خود را متحوّل و دگرگون نمایند. مطمئنا با دیدن این فیلم و حرکات شخصیت های آنها، از شدّت خنده اشک چشمهایتان را فرا خواهد گرفت. این فیلم حتما، یکی از 10 فیلم برتر خنده دار سال 2012 خواهد بود.

فیلم مردان سیاه پوش 3

یکی از فیلم های پیش بینی شده در لیست فیلم های برتر خنده دار، بالاخره اکران شد. این فیلم، مامور JJ (ویل اسمیت) را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند تا اطلاعاتی را درباره مامور K (تامی‌ لی جونز) به دست آورد.

مردان سیاه پوش 3

او به زمان گذشته سفر می‌کند و کارهایی عجیب و غیر منتظره انجام می‌دهد. البتّه این کار ساده و آسانی نبود، و بیشتر نگرانی را همراه خود می‌آورد تا خبرهای خوب.

تجدید دیدار آمریکایی

همان طور که از عنوان فیلم پیداست، تمام شخصیت هایی که تاکنون در فیلم های آمریکن پای بازی کرده اند، در اینجاد گِرد هم جمع می‌شوند. این فیلم در ششم آوریل سال 2012 اکران شد. کارگردانان این فیلم جان هورویتز و هایدن اسکولبرگ می‌باشند.

تجدید دیدار آمریکایی

در این فیلم مایکل، جیم، و استیفلر بار دیگر در جشن بزرگ پاییز در میشیگان کنار یکدیگر جمع می‌شوند. هیجان زمانی آغاز می‌شود که آنها از تفاوت های یکدیگر آگاه می‌شوند.

فیلم خنده دار هزار کلمه

این فیلم کمدی دیگری از ادی مورفی است؛ نقش اصلی فیلم بر عهده جک مک کال است. و اکران آن در 9 مارس سال 2012 بود. کارگردان این فیلم برایان رابینز است. داستان روایت کننده زندگی یک کارگزار ادبی است؛ درباره جک، فردی که با تکنیک های مختلف حرف زدن می‌تواند هر چیزی را بفروشد، حتّی اگر چیزی جزء دروغ نباشد.

هزار کلمه

با دیدن این فیلم می‌فهمید چگونه کلمات او بر ضدّش عمل خواهند کرد، هنگامی‌که او با یک معلم مذهبی دیدار می‌کند. و سبب می‌شود تا زندگی او کاملا زیر و رو شده و تغییر کند.

بیشتر بدانید : فیلم های شادی که هنگام ناراحتی حالتان را عوض می کند! (قسمت 1)

بیشتر بدانید : فیلم های شادی که هنگام ناراحتی حالتان را عوض می کند! (قسمت ۲)

بیشتر بدانید : خنده دارترین فیلم‌های سال 2010 و 2011 (+عکس)

بیشتر بدانید : 10 فیلم خنده دار سال 2012 +عکس

بیشتر بدانید : معرفی جذاب ترین فیلم های کمدی

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture   
اختصاصی سیمرغ