پیش‌بینی انیمیشن‌ های حاضر در اسکار 2014 + تصاویر
اسکار 2014 فرصت مناسبی برای انیمیشنهای استودیو های دیگر است. انیمیشن های من نفرت انگیز 2، غارنشین‌ها، اپیک، هواپیماها، یخ زده، دانشگاه هیولاها، ارنست و کلستاین، توربو شانس جایزه اسکار 2014 را...
اسکار 2014 فرصت مناسبی برای انیمیشنهای استودیو های دیگر است.

از سال 2006 استودیو پیکسار سالانه یک انیمیشن بلند تولید کرده و همان را در رقابتهای بخش انیمیشن اسکار شرکت داده است. این استودیو سال گذشته با انیمیشن شجاع بار دیگر اسکار رشته انیمیشن را از آن خود کرد ولی هیچ یک ازانیمیشنهای جدید آن برای رقابت در جوایز آکادمی 2014 آماده نیست. با این حال استودیو انیمیشن پرفروش دانشگاه هیولاها را برای خودنمایی در این دوره از رقابتها دارد. دانشگاه هیولاها با بیش از 700 میلیون دلار فروش می تواند بار دیگر اسکار رشته انیمیشن را از آن خود کند. البته در این رقابت نباید انیمشنهای دیزنی همچون هواپیماها و یخ زده(اکران در نوامبر 2013) را  از نظر دور داشت. استودیو دریم ورکس نیز با انیمیشن توربو، و یونیورسال نیز با انیمیشن پرفروش من نفرت انگیز 2 در این دوره از رقابتها شرکت می کند. همچنین به زودی شاهد اکران انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 خواهیم بود. در این زمینه نباید فیلمهای انیمیشنی و آثاری از استودیوهای دیگر را نادیده گرفت.

پیکسار در حال حاضر سه انیمیشن بزرگ و پرهزینه دایناسور خوب، در جستجوی دوری و وارونه(Inside Out) را در دست تولید دارد. اما این فیلمهای انیمیشن نه تنها در اسکار 2014 حضور ندارند بلکه مجال شرکت در رقابتهای سال 2015 آکادمی را نیز نخواهند داشت. بنابراین اسکار 2015 بدون حضور انیمیشنی از پیکسار برگزار خواهد شد.

اِد کتمول مدیر استودیو پیکسار به لس‌آنجلس تایمز گفت: دایناسور خوب اول انیمیشن استودیو پیکسار است که مراحل تولید را آغاز کرده است. این انیمیشن به کارگردانی باب پترسن در 30 مه 2014 اکران خواهد شد و به طور حتم در رقابتهای اسکار 2014 که در ماه فوریه برگزار می شود شرکت نخواهد کرد. اما احتمال حضور این فیلم در اسکار 2015 وجود دارد. لوکاس نف، جان لیثگو، فرانسیس مک دورماند، بیل هدر، نیل پاتریک هریس و جودی گریر صداپیشگان این انیمیشن هستند.

وارونه نیز انیمیشنی با داستانی جدید است. این انیمیشن در مرحله پیش تولید قرار دارد و استودیو 19 ژوئن 2015 را برای اکران آن انتخاب کرده است. حضور این انیمیشن نیز در اسکار 2016 ممکن است.

در جستجوی دوری انیمیشنی است که بسیاری از طرفداران انیمیشن در جستجوی نمو منتظر آن هستند. اما این انیمیشن هم با صداپیشگی الن دی جنرس در تابستان 2016 اکران خواهد شد.

بنابراین اسکار 2015 فرصت مناسبی برای انیمیشنهای استودیو های دیگر است.


 یخ زده محصول دیزنی


دانشگاه هیولاها محصول پیکسار


ارنست و کلستاین محصول مشترک فرانسه و بلژیک


کرودز محصول سونی


اپیک محصول فاکس قرن بیستم


توربو محصول مشترک فاکس و دریم ورکس


من نفرت انگیز 2 محصول یونیورسال

هواپیماها محصول دیزنی


ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی :
نقش‌های ویدا جوان، شقایق دهقان، سام درخشانی و بهاره رهنما در سریال پژمان + تصاویر
شقایق فراهانی با «کلاشینکف» در بیابان‌ های قم + عکس
تصاویر: فاطمه معتمدآریا، ناظری و کیمیایی در جشن تولد محمدرضا شجریان
پدربزرگ مهربان سینمای ایران درگذشت + تصاویر
ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا و مرتضی احمدی در افتتاح شهر موشها 2 + تصاویر