اولین پیش بینی ها درباره جوایز گلدن گلوب: فیلم فروشنده شانسی ندارد
سایت سینمایی معتبر ورایتی پیش بینی خود را از برندگان احتمالی گلدن گلوب امسال اعلام کرد که طبق آن فیلم فروشنده شانسی برای برنده شدن ندارد.

پیش بینی سایت ورایتی از برندگان گلدن گلوب 2017

سایت معتبر سینمایی ورایتی با پیش بینی برندگان جایزه گلدن گلوب که فردا شب برگزار می‌شود، در بخش فیلم خارجی زبان نیز برنده احتمالی خود را معرفی کرده است.به نقل از ورایتی، هفتاد و چهارمین مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب یکشنبه (بامداد دوشنبه به وقت ایران) برگزار می‌شود.در حالی که بردن جایزه گلدن گلوب خود یک افتخار بزرگ است، می‌تواند به فیلم‌ها برای طی کردن مسیر اسکار نیز کمک زیادی کند.

سایت ورایتی با معرفی برندگان احتمالی این مراسم در بخش خارجی زبان از «او» ساخته پل ورهوفن به عنوان شانس اصلی دریافت این جایزه یاد کرده است.

در حالی که «فروشنده» یکی از نامزدهای کسب جایزه گلدن گلوب است، دبیر بخش جوایز ورایتی معتقد است هر چند گروه زیادی «تونی اردمان» را به عنوان بهترین فیلم خارجی سال انتخاب کرده‌اند، اما «او» ساخته پل ورهوفن از سینمای فرانسه این جایزه را به خانه خواهد برد. این منتقد به ویژه بازی ایزابل هوپر در نقش اصلی فیلم را درخشان خوانده است. در این بخش شانسی برای «فروشنده» پیش بینی نشده است.

 

فیلم فروشنده

فیلم فروشنده

پیش بینی این منتقد در دیگر بخش‌ها چنین است:

در بخش درام:

در حالی که خیلی‌ها «مهتاب» را بهترین فیلم سال می‌دانند و این فیلم واقعا شایسته تقدیر است، اما گلدن گلوبی‌ها ممکن است بیشتر به «منچستر کنار دریا» دل بدهند. با این حال فیلم «ستیغ اره‌ای» ساخته مل گیبسون نیز فیلم بسیار پرقدرتی است و بیشترین شانس برای بردن را این جایزه را دارد.

 

بازیگر نقش درام:

کیسی افلک برای «منچستر کنار دریا» و دنزل واشنگتن برای «حصارها» دو گزینه اصلی هستند. با توجه به این که واشنگتن سال پیش جایزه سیسیل ب دومیل را دریافت کرد برنده امسال کیسی افلک خواهد بود.

 

بهترین بازیگر زن درام:

ایزابل هوپر برای «او» و ناتالی پورتمن برای «جکی» دو گزینه اصلی هستند. اما ایمی آدامز نیز برای «ورود» مطرح است و از بیشترین شانس برای دریافت جایزه برخوردار خواهد بود.

 

فیلم کمدی یا موزیکال:

«لالا لند» برنده این بخش است.

 

بازیگر مرد فیلم کمدی یا موزیکال:

رایان گاسلینگ بازیگر «لالالند» از شانس زیادی برخوردار است اما هیو گرانت برای بازی در فیلم «فلورانس فاستر جنکینز» نیز درخشان ظاهر شده و او کسی است که این جایزه را دریافت می‌کند.

 

بازیگر زن فیلم کمدی یا موزیکال:

اما استون برای «لالا لند».

 

بازیگر مرد نقش مکمل:

هر چند حضور ماهرشالا علی در «مهتاب» خیلی خوب بوده اما جف بریجز برای «اگر سنگ هم ببارد» برنده این بخش خواهد بود.


بازیگر زن نقش مکمل :

وایولا دیویس برای «حصارها» برنده امسال خواهد بود هر چند نیکول کیدمن در «شیر» نیز شایسته این جایزه است.

 

کارگردان:

دمین شازل برای «لالالند» و مل گیبسون برای «ستیغ اره‌ای» دو شانس اصلی هستند. جایزه اهدا می‌شود به: دمین شازل.

 

فیلمنامه:

احتمالا گلدن گلوبی‌ها عاشق «منچستر کنار دریا» هستند و گروهی نیز «اگر سنگ ببارد» را ترجیح می‌دهند. حتی شاید «جانوران شبانه» گروهی را درگیر خود کند. با همه این‌ها جایزه اهدا می‌شود به: «اگر سنگ ببارد»

 

موسیقی اوریجینال:

«ارقام پنهان» و «لالالند» شانس زیادی دارند اما برنده فیلم «شیر» خواهد بود.

 

ترانه اوریجینال:

جاستین تیمبرلیک برای «نمی‌توانم احساس را متوقف کنم» یا استیوی واندر برای «سرنوشت» یا لین مانوئل-میراندا برای «تا کجا می‌روم» ... اما برنده: «شهر ستاره‌ها» از فیلم «لالالند».

 

انیمیشن:

نگاه کلی «زوتوپیا» خواهد بود اما «موآنا» و «کوبو و دورشته سیم» نیز می‌توانند اهمیت زیادی داشته باشند و جایزه اهدا می‌شود به: «کوبو و دو رشته سیم»  

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر
seemorg.com/culture
منبع:mehrnews.com