جدیدترین فیلم های هالیوود 2018 + تصاویر
در این مطلب آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را می خوانیم

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست

 وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در این جا بخوانید.

بیشتر بدانید : بهترین فیلم های هالیوود در سال 2018/ از شب بازی تا رشته خیال + تصاویر

فیلم سینمایی «همه می دانند» (Everybody Knows)

فیلم سینمایی «همه می دانند» (Everybody Knows) ساخته اصغر فرهادی، با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم فیلم افتتاح کننده جشنواره فیلم کن 2018 شد.

 فیلم سینمایی همه می دانند
فیلم سینمایی همه می دانند

فرهادی (کارگردان فیلم های «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته») یکی از بهترین کارگردانان و نویسندگان حال حاضر دنیاست که در جشنواره کن 2016، برای فیلم «فروشنده» جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد. آخرین فیلم او در اسپانیا رخ می دهد، جایی که رویدادهای غیرمنتظره ای اتفاق می افتند که رازهای خانوادگی پنهانی را آشکار می کنند.

بیشتر بدانید : فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی در لیست برترین اکران های سال

بیشتر بدانید : نقد فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی؛ شاهکار یا فاجعه؟!

فیلم سینمایی «هشت یار اوشن» (Ocean’s 8)

ساندرا بولاک در فیلم سینمایی «هشت یار اوشن» (Ocean’s 8) نقش دبی اوشن، خواهر دنی اوشن، را بازی می کند. این فیلم اسپین-آفی از سری فیلم های موفق «یاران اوشن» ساخته استیون سودربرگ است.

فیلم سینمایی هشت یار اوشن
فیلم سینمایی هشت یار اوشن

این فیلم که قرار است 8 ژوئن 2018 اکران آن آغاز شود، مانند دیگر فیلم های این فرنچایز، حول ماجرای یک سرقت می گردد. بولاک تیمی متشکل از کیت بلانشت، میندی کیلینگ، سارا پلسون، هلنا بونهام کارتر، آکوافینا و ریحانا دور هم جمع می کند تا الماس های مت گالا را سرقت کنند. آن هاتاوی، ریچارد آرمیتاژ و جیمز کوردن نیز در این فیلم نقش آفرینی نموده اند.

فیلم سینمایی «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story)

فیلم سینمایی «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) با نوبت اکران 25 مه 2018، پس از مشکلی که در تولید آن پیش آمد، به ران هاوارد سپرده شد و فیل لرد و کریستوفر میلر سکان کارگردانی را به هاوارد واگذار نمودند.

فیلم سینمایی سولو: داستانی از جنگ ستارگان
فیلم سینمایی سولو: داستانی از جنگ ستارگان

این فیلم ماجرای هان سولو (آلدن ارنرایک) را به تصویر می کشد که وارد دنیای زیرزمینی مجرمان می شود و با چوباکا آشنا می شود، با لاندو کالریسیان (دونالد گلاور) شرط بندی می کند و درگیر دار و دسته ای به رهبری توبیاس بکت (با بازی وودی هارلسون) می شود. امیلیا کلارک، پل بتانی و تندی نیوتن نیز در نقش های مکمل ظاهر شده اند و فیبی والر-بریج صداپیشگی L3-37 را انجام داده است.

فیلم «مِگ» (The Meg)

جیسون استاتهام در فیلم «مِگ» (The Meg) با کوسه عظیم الجثه روبرو می شود.

 فیلم مِگ
فیلم مِگ

این فیلم به کارگردانی جان ترتلتاب، قرار است 10 اوت 2018 به نمایش عمومی درآید و ماجرای جوناس تیلور (با بازی استاتهام) را روایت می کند که استخدام شده تا خدمه یک زیردریایی را از اعماق دریا نجات دهد که پس از حمله کوسه ای 22 متری به نام مگالودون در ته اقیانوس گیر افتاده اند. لی بینگ بینگ، کریس کرتیس، روبی رز و رین ویلسون از بازیگران نقش مکمل این فیلم هستند.

انیمیشن «شگفت انگیزان 2» (Incredibles 2)

دنباله انیمیشن محبوب «شگفت انگیزان» با عنوان «شگفت انگیزان 2» (Incredibles 2) به کارگردانی براد بِرد، درست بعد از پایان انیمیشن قبلی را ادامه می دهد.

انیمیشن شگفت انگیزان 2
انیمیشن شگفت انگیزان 2


خانواده پار (باب، هلن، وایولت، دش و جک-جک) باید با آندرماینر مقابله کنند، ولی وقتی هلن(دختر کشسان) برای نجات دنیا راهی می شود و باب(آقای شگفت انگیز) را به عنوان رئیس خانواده تنها می گذارد، این خانواده با چالش بزرگتری روبرو می شود. ساموئل ال. جکسون با صداپیشگی لوسیوس بست(فروزون) بازگشته و باب ادنکرک در نقش وینستون دیوور، سرمایه گذاری که می خواهد ابرقهرمانان را بازگرداند، به جمع صداپیشگان این فیلم پیوسته است. این فیلم از کمپانی پیکسار قرار است روز 15 ژوئن 2018 روی پرده سینماها برود.

فیلم سینمایی «جانی اینگلیش دوباره حمله می کند» (Johnny English Strikes Again)

روآن اتکینسون در سومین فیلم از سری فیلم های جاسوسی اش، در نقش جانی اینگلیش بازگشته است. از فیلم «جانی اینگلیش» («مستر بین پلیس می شود») 15 سال و از فیلم «جانی اینگلیش دوباره متولد می شود» («مستر بین پلیس می شود 2») 7 سال گذشته است، ولی وقتی یک حمله سایبری موجب فاش شدن هویت همه مأمورین مخفی انگلستان می شود.

فیلم سینمایی جانی اینگلیش دوباره حمله می کند
فیلم سینمایی جانی اینگلیش دوباره حمله می کند

انگلیش (که در ایران با نام مستر بین شناخته می شود) دوباره وارد بازی های جاسوسی می شود تا عامل این هک ها را پیدا کند. شاید الگا کوریلنکو عامل این حمله های سایبری باشد؟! در فیلم سینمایی «جانی اینگلیش دوباره حمله می کند» (Johnny English Strikes Again) اما تامپسون، بن میلر و جیک لیسی نیز هنرنمایی کرده اند.

فیلم کمدی «مدرسه شبانه» (Night School)

فیلم کمدی «مدرسه شبانه» (Night School) به کارگردانی مالکوم دی. لی، و با درخشش تیفانی هدیش، درباره فروشنده موفقی (کوین هارت) است که باید GED خود را بگیرد تا در این دنیا به جایی برسد.

فیلم کمدی مدرسه شبانه
فیلم کمدی مدرسه شبانه

این فیلم که نوبت اکران 28 سپتامبر 2018 را دارد، بازیگران مشهوری در ژانر کمدی از جمله تاران کیلام، بن شوارتز، راب ریگل، مری لین راجکوب، رومانی مالکو و کیت دیوید را دارد.

فیلم «اولین پاکسازی» (The First Purge)

«اولین پاکسازی» (The First Purge) که آخرین فیلم از سری فیلم های «پاکسازی» است، به ابتدای داستان این سری فیلم ها می پردازد، یعنی زمانی که موسسه «پدران بنیانگذار آمریکا» اولین پاکسازی را در جامعه ای ایزوله انجام می دهند، ولی در می یابند که بیماری در کل کشور پخش شده است.

 فیلم اولین پاکسازی
فیلم اولین پاکسازی

جرارد مک ماری این فیلم را از روی فیلمنامه ای از جیمز دی موناکو، خالق اصلی و کارگردان سه فیلم اول، کارگردانی نموده است و قرار است 4 جولای 2018 این فیلم به نمایش عمومی در آید. یلان نوئل، لکس اسکات دیویس، جویوان وید، لونا لورن ولز و ماریسا تومی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «آپگرید» (Upgrade)

آخرین فیلم لی وانل (نویسنده و کارگردان) با بازی لوگان مارشال-گرین در نقش گری تریس، درباره مردی است که در جریان یک خفت گیری وحشیانه، همسرش کشته می شود و خود فلج می گردد.

فیلم سینمایی آپگرید
فیلم سینمایی آپگرید

وقتی به او پیشنهاد معالجه آزمایشی می شود، تریس با خود می اندیشد که چیزی برای از دست دادن ندارد و تصمیم می گیرد که ایمپلنتی به نام STEM برایش کار گذاشته شود که به او قدرت های ابر انسانی می دهد و بدین ترتیب فرصتی می یابد تا انتقام قتل همسرش را بگیرد. فیلم سینمایی «آپگرید» (Upgrade) قرار است اول ژوئن 2018 اکران شود.

فیلم سینمایی «انتقام» (Revenge)

فیلم سینمایی «انتقام» (Revenge) که اولین فیلم بلند کورالی فارگیت (نویسنده و کارگردان) است، با نمایش در جشنواره های مختلف و به خصوص پس از اولین اکرانش در جشنواره فیلم تورنتو 2017، نقدهای اولیه عالی به دست آورد.

فیلم سینمایی انتقام
فیلم سینمایی انتقام

ماتیلدا لاتز در این فیلم مهیج نقش زنی را بازی می کند که به دنبال انتقام از نامزد ثروتمند و دوستان هرزه اش است. در روز 11 مه 2018 منتظر اکران آن در سینماهای منتخب باشید.

فیلم سینمایی «شب های داغ تابستان» (Hot Summer Nights)

تیموتی شالامی در اولین فیلم بلند ایلایجا باینوم (نویسنده و کارگردان) نقش پسر نوجوانی به نام دنیل را بازی می کند که در تابستان سال 1991 در کیپ کاد ماساچوست، درگیر دار و دسته قاچاقچی مواد مخدر می شود.

فیلم سینمایی شب های داغ تابستان
فیلم سینمایی شب های داغ تابستان

بازیگران نقش مکمل این فیلم متشکل از مایکا مونرو، الکس رو، توماس جین، ویلیام فیکتنر، اموری کوهن و مایا میچل است. فیلم سینمایی «شب های داغ تابستان» (Hot Summer Nights) در جشنواره فیلم SXSW 2017 نقدهای متفاوتی کسب کرد و قرار است 27 جولای 2018 به نمایش عمومی درآید.

فیلم «دنیای آینده» (Future World)

جیمز فرانکو، میلا یووویچ، لوسی لیو و سوکی واترهاوس در فیلم «دنیای آینده» (Future World) نقش آفرینی نموده اند.

 فیلم دنیای آینده
فیلم دنیای آینده

اکران این فیلم از روز 25 مه 2018 آغاز می شود.

فیلم «جنایات تاریک» (Dark Crimes)

جیم کری در «جنایات تاریک» (Dark Crimes) نقش یک افسر پلیس را بازی می کند که در تعقیب نویسنده ای مشهور (با بازی مارتون سوکاس) و نامزدش (شارلوت گینزبورگ) است.

فیلم جنایات تاریک
فیلم جنایات تاریک

روز 18 مه منتظر اکران آن در سینماهای دنیا باشید.

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

  • بیل هیدر و جیمز مک اووی در حال مذاکره بای پیوستن به جسیکا چستین در «آن: فصل دوم» هستند. مک اووی نقش بیل دنبرا و هیدر نقش ریچی توزیر را بازی خواهند کرد. (منبع: Heat Vision)

    تیم میلر (کارگردان) دیه گو بونتا، لیندا همیلتون و آرنولد شوارتزنگر را برای فیلم جدید «نابودگر» انتخاب کرد. (منبع: Heat Vision)

    ایکو اویس به دیو باتیستا و کمیل نانجیانی در فیلم کمدی اکشن «استوبر» پیوست. (منبع: Deadline)

    جان کرازینسکی بعد از فیلم «مکانی ساکت» فیلم «زندگی روی مریخ» که فیلمی علمی-تخیلی است را برای کارگردانی در دست انجام دارد. (منبع: Heat Vision)

    لیام نیسون و لزلی مانویل قرار است در فیلم رمانتیک «آدم های عادی» نقش آفرینی نمایند. (منبع: Deadline)

    ملیسا مک کارتی قرار است در فیلم کمدی «ابر-هوش» بازی کند و همسرش بن فالکون این فیلم را کارگردانی نماید. (منبع: THR)

    گونگ لی، جت لی و دانی ین به لیو ییفی در فیلم اکشن-زنده «مولان» که نسخه بازسازی شده این فیلم از دیزنی به کارگردانی نیکی کارو است، پیوستند. (منبع: Heat Vision)

     آدام سندلر قرار است در فیلم «سنگ های قیمتی برش نخورده» به کارگردانی جاش و بنی سفدی بازی کند. (منبع: Deadline)

    زازی بیتز در حال مذاکره برای پیوستن به کریستن استوارت، آنتونی مکی، جک اودانل، مارگارت کوالی و کولم مینی در فیلم زندگی نامه ای «در مقابل تمام دشمنان» است. (منبع: Variety)

    جیک جیلنهال قرار است در فیلم «به وین خوش آمدید» که فیلمی اقتباسی از رمان کوین ویگنال به نام «مردن در وین» است، نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)

بیشتر بدانید : فیلم ترسناک هایی که بر اساس واقعیت ساخته شدند/ از کانجیورینگ تا احضار

بیشتر بدانید : محبوب ترین فیلم های هالیوود/ از جنگ ستارگان تا شکستن از درون + تصاویر

بیشتر بدانید : بهترین فیلم اکشن های 2018 + تصاویر

بیشتر بدانید : فیلم‌های معروف 2018 که انتظار بیشتری از آن‌ها داشتیم! + عکس


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir