پیشنهادی برای سلبریتی هایی که ترس فاش شدن آلودگی هایشان را دارند
دو کمپین پیشنهادی پیش‌روی سلبریتی‌هایی که واهمه برگشتن ورق را دارند. اول: نه به پولشویان، صاحبان سرمایه‌های مشکوک، آقازادگان رانتخوار و ارگانیهایی که از شفاف‌سازی گریزانند!/دوم: اهدای درصدی از هر قرارداد مالی به نیازمندان.

دو کمپین پیشنهادی برای سلبریتی هایی که واهمه برگشتن ورق را دارند!

 اینکه در ماههای گذشته برخی از سلبریتی های محترم ایرانی بعد از مدتها زدوبند با جریانات سیاسی-اقتصادی جلو یا پشت پرده بالاخره از عاقبت کار ترسیده اند و در ظاهر هم که شده میکوشند با تحریم افطاری مقامات دولتی یا نه گفتن به کمپینهای سیاسی خود را کنار مردم نشان دهند خیلی هم خوب است.


کمپین علی کریمی

در امتداد این روند اینکه در روزهای گذشته برخی سلبریتیها نگران افزایش سرسام آور قیمت طلا و مسکن و خودرو شده‌اند و کمپین «نه به خرید کالاهای گران» راه انداخته‌اند قابل قدردانی است و نشان دهنده اینکه برخی از این جماعت بدجوری نگران برگشتن ورق و فاش شدن آلودگیهایی هستند که سالها به آن مبتلا بوده‌اند!

در همین روزهای ابتدایی راه اندازی این کمپین تازه، کم نبوده اند دردمندانی که گفته اند چنین کمپینهایی بیشتر از آن که به کار آن جوان بخت‌برگشته تحصیلکرده بیکاری بیاید که با کلی قرض و قوله یک پراید لیزینگی خریده و مشغول کار با اسنپ است به کار همین سلبریتیهای می‌آید که به جای یک خودرو چند خودروی لوکس دارند و اگر تا یک ماه که هیچ تا یک سال هم خودرو نخرند ککشان نمی گزد اما باز هم همین که این جماعت نوکیسه وارد گود شده اند و در حد یک توئیت یا پست واکنش نشان میدهند خوب است.


فقط به نظر میرسد سلبریتی های عزیز برای آن که حسن نیت خود را برای همراهی با مردم اثبات کنند حتما باید به فکر شفاف سازی در بیزنس خودشان هم باشند و دو کمپین مهم راه بیندازند؛

  • اول-کمپین «نه به پولشویان، صاحبان سرمایه‌های مشکوک، آقازادگان رانتخوار و ارگانیهایی که از شفاف‌سازی گریزانند»!
    دوم-کمپین «اهدای درصدی از هر قرارداد مالی هنگفت به نیازمندان»!

نمیشود در ظاهر از گرانی انتقاد کرد اما بدوبدو خود را به دفتر تولید پروژه‌ای رساند که نه فقط تهیه‌کننده‌اش به خاطر بریز و بپاشهای ۲۰میلیاردی سه سال اخیر در یک محفل دولتی بی‌خاصیت در کانون نقد است بلکه سرمایه تولید پروژه تازه‌اش هم به شدت مشکوک است و نوکیسگان صنوفی مانند برج‌سازی حولش خیمه زده اند!!! نمیشود حامی طبقه گرفتار بود و نفر اول عقد قرارداد با آقازادگان و ارگانهایی بود که بدون شفاف‌سازی مالی در حال بریز و بپاش میلیاردی در پروژه های بی‌بو و خاصیت هستند.

اگر واقعا غم بینوایان، غم سلبریتی های عزیز است می‌توانند کمپین اهدای درصدی از هر قرارداد مالی خویش به نیازمندان را هم راه اندازی کنند!

سلبریتیهای عزیز! حتی اگر نیت تان خیر نیست و از آینده واهمه دارید اگر بر روی همین دو کمپین پیشنهادی وقت بگذارید، حتی در صورت جفت‌شش آوردن رقیب باز فرصت احیاء خواهید داشت!!

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemajournal.ir