بامزه ‌ترین شخصیت ‌های «عصر یخبندان3»
الی یک احمق قابل تحمل است که همیشه در توهم بچه‌دار شدن به سر می‌برد. بیشتر مواقع هم مثل یک خانم باسیاست در حال مدیریت مندی است تا...

یاران یخی

اینها چند تا از بامزه‌ترین شخصیت‌های «ظهور دایناسورها» هستند. شخصیت‌های اصلی‌ای که تقریبا ً در همه این سه سری با آنها و داستان‌هایشان سرو کله زده‌ایم. شخصیت‌هایی که ویژگی‌هایشان آن قدر نزدیک به شخصیت‌های ما آدم‌هاست که نمی‌توانیم بی خیال زندگی‌شان شویم و حتی منتظر می‌مانیم تا ببینیم در قسمت چهارم چه بلایی سرشان می‌آید.

مندی ( MANDY) آخرین ماموت قرن 

آرام‌ترین ماموتی که ممکن است در طول زندگی‌تان ببینید؛ ماموتی در خدمت خانواده. حالا حسابی با خل و چل بازی‌های سید کنار آمده است. او که در قسمت اول چشم دیدن سید را هم نداشت، حالا با بقیه جونورها راه می‌افتد تا سیدی را که معلوم نیست کجا گم وگور شده، را پیدا کند.

الی ( ELLIE) همراهی از ماقبل تاریخ 

 الی یک احمق قابل تحمل است که همیشه در توهم بچه‌دار شدن به سر می‌برد. بیشتر مواقع هم مثل یک خانم باسیاست در حال مدیریت مندی است تا بیشتر از یک حد حرف بی‌ربط و کار بچگانه از او سر نزند.

سید ( SID) به دنبال بچه

در چرت و پرت گویی هیچ کس به پای سید نمی‌رسد. در این قسمت جناب سید جفت پایشان را در یک کفش کرده تا هر طور شده مالکیت سه تخم دایناسوری را که پیدا می‌کند به نام خودش بزند. این ماجرا آن قدر برایش مهم است که حتی حاضر به معامله با مادر نه چندان خوش اخلاق بچه دایناسورها هم می‌شود؛ البته معامله ای کاملا ً با سبک و سیاق جناب سید؛ «روزهای زوج بچه مال تو، روزهای فرد هم مال من!». راستی سید چه جور حیوانی است؟

دیه گو (  DIEGO) عاقل باش پسر

بین شخصیت‌های عجیب و اغلب بی‌حواس داستان، دیه گو عاقل‌ترین عضو است؛ یک ببر متفکر که با عقلش زندگی می‌کند و یک جورهایی به همه ماجراها از بالا نگاه می‌کند. البته حسادتش به زوج ماموتها باعث افسردگی اش می‌شود اما درایتش او را به جمع برمی‌گرداند. 

بوک (BUCK ) مهربان پردردسر

یک سید متعادل شده که البته در حماقت و چرت و پرت گویی دست کمی ‌از سید ندارد اما به اندازه او پای حماقت‌هایش نمی‌ایستد و روی خرابکاری‌هایش اصرار نمی‌کند. او تنها کسی است که از دیه گو حسابی حساب می‌برد و با مهربانی‌هایش خودش را در دل دیه گو و بقیه جا می‌کند.

اسکرت (SCRATTE ) عشق بلوط

بالاخره چیزی پیدا شد که از بلوط برای اسکرت با ارزش‌تر باشد؛ آن هم چیزی نیست جز اسکرت. اسکرت که در همه قسمت‌ها، داستان خودش را دارد و با هیچ کدام از شخصیت‌ها هم مسیر نمی‌شود، این بار بعد از سه قسمت از خیر آن بلوط کذایی می‌گذرد و به کس دیگری هم فکر می‌کند.
 

بیشتر بدانید : عصر یخبندان سال 2016 می آید

بیشتر بدانید : اولین عکس‌های منتشر شده از سری جدید مجموعه «عصر یخبندان»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: هفته نامه همشهری جوان/ شماره 225
بازنشر اختصاصی سیمرغ