10 نکته‌ ای که در مورد آنجلینا جولی نمی‌ دانستید!!
مطمئنا چیزهای خیلی کمی ‌در مورد زندگی این بانوی دوست داشتنی وجود دارد که از نگاه تیز بین مردم و طرفدارانش مخفی مانده باشد. ولی ما در این صفحه 10 نکته را گردآوری کردیم

زندگی آنجلینا جولی از خودکشی تا موفقیت

در این مطلب یکی از مشهورترین چهره‌ های ‌هالیوود را بررسی می‌ کنیم. زندگی او مثل یه کتاب یا مجله یا شاید هم پرونده‌ی باز! است. پس مطمئنا چیزهای خیلی کمی ‌در مورد زندگی این بانوی دوست داشتنی وجود دارد که از نگاه تیز بین مردم و طرفدارانش مخفی مانده باشد. ولی ما در این صفحه 10 نکته را گردآوری کردیم که شما درباره زندگی آنجلینا جولی نمی‌ دانستید!! 

خودکشی آنجلینا جولی

آنجلینا در دوران نوجوانی وقتی نتوانست در کار مدل شروع به فعالیت کند، افسردگی پیدا کرد و وقتی این افسردگی‌اش به اوج رسید اقدام به خودکشی و بریدن رگ دستش کرد. همانطوریکه خودش می‌گوید: به خاطر بعضی دلایل زمانی که من در حال انجام مراسم خودکشی بودم! و درد را حس می‌ کردم می‌ توانستم زنده بودن را حس کنم و می‌ توانستم نوعی از آزادی را احساس کنم و به هرجهت این کار خودش نوعی درمان برای من به حساب می‌ آمد.

شروع عجیب بازیگری

وقتی که فقط 14 سال داشت، در کلاس های تئاتر شرکت کرد، اما او کلاس ها را ترک کرد و وقتی بالاخره دوباره شروع کرد نه به عنوان یه بازیگر زن جذاب بلکه در نقش مامور اجرایی مراسم کفن و دفن شروع به بازیگری کرد.

بخشش و سخاوتمندی

بخشش و سخاوتمندی آنجلینا نسبت به مردم و توجه‌ اش به دیگران موضوعی قدیمی ‌است و فقط مربوط به الان نمی‌ شود، او زمانی که برادرش در رشته سینما در دانشگاه درس می‌خواند، در 5 فیلم دانشجویی اش بازی کرد.

اجرا در موزیک ویدئو

آیا می‌دانستید آنجلینا در موزیک ویدئو هم اجرا داشته است؟
در Rock & Roll Dreams Come Through: Meat Loaf’s
Alta Marea از آنتونلو وندیتی
Stand by My Woman از لنی کراویتز و It’s About Time از لمونهدز که شاید خیلی‌ها ندانند.

لباس عروس

آنجلینا اصلا از جلب توجه کردن و عجیب بودن خجالت نمی‌کشد. در سال 1996 وقتیکه با جانی لی میلر بازیگر بریتانیایی ازدواج کرد، یک شلوار چرم مشکی و تی شرتی سفید را برای لباس عروسی انتخاب کرد و با خون خودش روی تی شرتش اسم شوهرش را نوشت.

آوزیران کردن خون همسرش از گردن

وقتیکه با بیلی باب ترونتون بازیگر ازدواج کرد، هردو خون یکدیگر را داخل شیشه‌ ای کوچک به گردنشان آویزان می‌کردند و آن را نمادی از عشقشان به یکدیگر می‌دانستند.

پاسپورت نامیبیایی

شیلو نوول دختر آنجلینا و براد پیت همسر سومش در Swakopmund از شهرهای نامیبیا به دنیا آمد و او حالا یک پاسپورت نامیبیایی دارد.

براد پیت و آنجلینا جولی
مجسمه مومی برد پیت، آنجلینا و شیلو


عکس های شیلو فرزند آنجلینا جولی

وقتی که شیلو به دنیا آمد عکاسی که اولین عکس ها را از شیلو انداخت مجموعا از این عکسها 10 میلیون دلار سود کرد و خود آنجلینا و پیت هم سهم خودشان را تماما به موسسات خیریه بخشیدند.

مجسمه مومی ‌شیلوی دو ماهه در موزه مادام توسو

موزه Madame Tussauds مجسمه مومی ‌شیلوی دو ماهه را درست کرد و این اولین بار بود که Madame Tussauds مجسمه‌ای از یک نوزاد را کار می‌کرد.

مجسمه مومی شیلو
مجسمه مومی شیلو

خالکوبی های آنجلینا جولی

و در آخر آنجلینا تاتوهای مشهوری را روی بدنش خاکوبی کرده. دو تا ازخالکوبی‌ ها جمله‌های زیبای تنسی ویلیامز می‌ باشد و همین طور مکان تولد بچه‌هایش را هم روی بازویش چپش خالکوبی کرده است.

در یکی از تصاویر منتشر شده از او خالکوبی فارسی روی آرنج آنجلینا جولی تا حدودی واضح دیده میشود که متن زیر از مولانا می باشد:
"ماورای باورهای ما ماورای بودن و نبودن های ما، آنجا دشتی است فراتر از همه تصورات راست و چپ، تو را آنجا خواهم دید"

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ