کریستین استوارت و ازدواج با بازیگر «گرگ و میش» + عکس
«کریستین استوارت» كه این روزها در جشن سالانه Coachella به سر می‌برد، به دوستانش گفته كه قرار است به زودی با «راب» ازدواج كند. ماجرای کریستین استوارت و رابرت پتینسون از بازی این دو در فیلم «گرگ و میش» آغاز شده و...
 
 
 
 
«كریستین استوارت» : قرار است با «راب» ازدواج كنم

در حالی كه چند ماه از رسوایی اخلاقی «كریستین استوارت» با كارگردان فیلم «سفید برفی و شكارچی» نمی‌گذرد، او بار دیگر رابطه‌اش را با «رابرت پتینسون» نامزد سابقش آغاز كرده و گفته می‌خواهد با «راب» ازدواج كند.

پایگاه خبری (Grazia) گزارش داد؛ «استوارت» كه این روزها در جشن سالانه Coachella به سر می‌برد، به دوستانش گفته كه قرار است به زودی با «راب» ازدواج كند. او همچنین از تمایل «پتینسون» برای این ازدواج خبر داده است.

این منبع همچنین افزود كه «استوارت» انگشتر نامزدی را همزمان با روز تولدش از «پتینسون» دریافت كرده است.

گفته می شود رابطه «رابرت پیتنسون» و «كریستین استوارت» پس از بازی در فیلم 5 قسمتی «گرگ و میش» شكل گرفت و شاید اگر رسوایی «استوارت» در فیلم «سفید برفی و شكارچی» نبود ،‌این ازدواج زودتر سر می گرفت.


کریستین استوارت در سن 18 سالگی، نقش بازیگر اصلی را در فیلم گرگ و میش (2008) را در مقابل رابرت پاتینسون بر عهده گرفت؛ رابرت نقش خون آشام اصلی فیلم، ادوارد کالین را بازی می‌کرد. این مجموعه فیلم ها که بر اساس اقتباسی از کتاب هایی با همین نام اثر استفان میِر، ساخته می‌شوند. این کتاب طرفداران بسیاری دارد و دیدن عشق یک خون آشام بسیاری از این طرفداران را به وجد می‌آورد. استوارت به خاطر بازی در نقش بلا در سری اول این فیلم، جایزه بهترین بازیگر زن را در جایزه فیلم MTV از آن خود کرد. فیلم دوم با عنوان ماه جدید (2009) و فیلم سوم با عنوان افسانه گرگ و میش: کسوف (2010) اکران شد.

استوارت 23 ساله با مجموعه فیلم‌های گرگ و میش به یک ستاره تمام عیار تبدیل شده است


 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/cultture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
«کریستین استوارت» و 23 سالگی! + عکس
کریستین استوارت و چارلیز ترون در مراسم افتتاحیه فیلم «سفید برفی» +عکس
جنجال مانکن استرالیایی که خبرنگار پرس تی وی شد! + تصاویر
«رهی معیری» عاشقی که هیچ‌وقت ازدواج نکرد + زیباترین اشعار
ویدیا بالان: دوست دارم در یک فیلم ایرانی بازی کنم + تصاویر