عکس: گریم محسن تنابنده در نقش ابی خواننده ایرانی!
با انتشار عکس‌های تازه ایی از سریال شاه گوش داوود میرباقری، گریم محسن تنابنده به شدت چهره ابی حامدی از خوانندگان ایرانی خارج از کشور را تداعی می کند. اکبر عبدی و طناز طباطبایی نقش‌های اصلی این سریال را...
با انتشار عکس‌های تازه ایی از سریال شاه گوش داوود میرباقری، گریم محسن تنابنده در این سریال جلب توجه می کند. طراحی گریم محسن تنابنده که توسط عبدالله اسکندی انجام شده به شدت چهره ابی حامدی از خوانندگان ایرانی خارج از کشور را تداعی می کند. شاه گوش تازه ترین سریال داوود میرباقری یک کمدی اجتماعی است و از اواخر شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.



فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهران­فر، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری دیگر بازیگران «شاه گوش» هستند.

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: «اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند.

در ادامه یک تصادف منجر به فوت باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود؛ کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود؛ افسر تحقیق پرونده هم فرهاد اصلانی است! احمد مهرانفر هم سرباز کلانتری است.

از اینجا به بعد است که هر کدام از قسمت‌های سریال به بازجویی از یکی از مظنونین اختصاص می‌یابد و جالب اینجاست که پسرک خواستگار هم به عنوان یکی از مظنونین تحت بازجویی افسر تحقیق قرار می‌گیرد؛ افسری که گوش‌های تیزی دارد و همین عاملی است بر موفقیت نهایی او.

برای تماشای عکس‌های بیشتر به لینک سریال «شاه گوش» مراجعه نمائید.



تهیه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
لیلی بروجردی نوه امام خمینی (ره)؛ نخستین وزیر ارشاد زن؟! + عکس
جانی دپ همراه با همسر و فرزندش در ژاپن + عکس
دعای روز دوازدهم ماه رمضان
تصاویری از مهتاب کرامتی و پرویز پرستویی در تجمع خانه سینما
کارگردان «دودکش» راننده تاکسی شد! + عکس