هستی مهدوی‌فر: یک سوتی از سریال مادرانه گرفتند، 33هزار بار دیده شد!
هستی مهدوی فر که در سریال مادرانه نقش دختر دبیرستانی گرفتار اعتیاد را دارد، می‌گوید: سریال مادرانه دیده شده و تاثیرگذار بوده. یک سوتی از ما گرفتند، دیدم تصویرش 33 هزار بار به اشتراک گذاشته شده بود!
هستی مهدوی فر که در سریال مادرانه در نقش دختر دبیرستانی که گرفتار اعتیاد شده ظاهر شده است در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با «زندگی ایده‌آل» در واکنش به سوالی با این محوریت که اگر روزی یکی از نزدیکانش دچار اعتیاد شود چه خواهد کرد، گفته است: من مطمئنا همه تلاشم را می‌کنم که او را از این گرفتاری نجات دهم. ولی متاسفانه عقیده‌ای به ترک واقعی ندارم. ترک مال موتور و دوچرخه است.(می‌خندد)


خانواده‌ها بعد از سریال مادرانه بیشتر روی رفتارها و رفت‌وآمدهایشان حساس شده‌اند
پدرم فوت شده و من با مادر و برادرهایم زندگی می‌کنم. ارتباط خیلی خوبی هم با آنها دارم. مادرم کمی به دلیل نقشم در سریال مادرانه اذیت شده به هر حال شاید برایش سخت باشد که من را در قالب یک معتاد ببیند.

برادرم هم هر شب سریال مادرانه را دنبال می ‌کند و می‌گوید دوستانش معتقدند خانواده‌هایشان بعد از پخش سریال مادرانه بیشتر روی رفتارها و رفت‌وآمدهایشان حساس شده‌اند(می‌خندد). البته راست هم می‌گوید در شبکه اجتماعی هم متوجه چنین بازخوردی شدم. البته من از زاویه مثبت به این ماجرا نگاه می‌کنم. این نشان می‌دهد که سریال مادرانه دیده شده و تاثیرگذار بوده است. یک سوتی از ما گرفتند، دیدم تصویرش 33 هزار بار به اشتراک گذاشته شده بود! خیلی جالب بود.


تا امروز همبازی پسر خوب نداشتم
خانم لعیا زنگنه به قدری مهربان و همراه است که نظیر ندارد. آقای سلطانی با آرامش ویژه‌ای راهنمایی می‌کنند و هوای آدم را دارند. از طرف دیگر من تا امروز همبازی پسر خوب نداشتم ولی عباس غزالی واقعا فوق العاده است.

نجوم کار می‌کردم
من قبلا نجوم کار می‌کردم و اکثرا خانه نبودم و در بیابان و کویر سفر می‌رفتم. خیلی نجوم را دوست دارم چون خیلی اتفاقات جالبی در این فضا می‌افتد اما متاسفانه 3 - 4 سال است دیگر فرصت پرداختن به نجوم را ندارم.

عقده‌های کوچکی که عامل مهاجرت می‌شود
متاسفانه این مسئله (گرایش به مهاجرت) از اتفاقات خیلی کوچک نشات می‌گیرد که رفته رفته تبدیل به عقده می‌شود و باقی می‌ماند. مثل زخم سر بازی که می‌ماند و عفونی می‌شود و به جامعه سرایت می‌کند. وقتی چنین عقده‌هایی باقی می‌مانند کم کم نسبت به جامعه و کشور خود بی‌اعتماد و کم علاقه می‌شوی و دلت می‌خواهد از این سرزمین دل بکنی و بروی.


مثلا یک دختر جوان اینجا کار می‌کند درآمد دارد اما نمی‌تواند یک ماشین برای خودش بخرد. رفته رفته این تلاش زیاد و دستیابی نداشتن به امکانات معمول به واسطه مشکلات مالی و.. تبدیل به عقده می‌شود. تصور می‌کنی اینجا نمی‌توانی رشد کنی و همین می‌شود که مهاجرت را در ذهن برخی جوان‌های امروزی پررنگ کرده است. بگذارید یک مثال بزنم. در دنیا داشتن یک اینترنت پر سرعت امروزه یکی از بدیهی‌ترین و ساده‌ترین امکانات است. هر جایی بروی می‌توانی همزمان از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنی و به کارهایت برسی اما وقتی در خودت این اتفاق نمی‌افتد (اگر چه به نظر اتفاق کوچکی می‌رسد) تبدیل به دلیلی برای مهاجرت می‌شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: مجله زندگی ایده‌آل



مطالب پیشنهادی:
نمایشنامه‌خوانی همسر بهرام بیضایی و محسن نامجو در آمریکا + عکس
ابوالفضل پورعرب سرطان را شکست داد + تصاویر
همسر اصغر شاهوردی: در این شب‌های قدر اصغر را هم دعا کنید
تصاویری جالب از اکبر عبدی در نقش کله‌پز سریال شاهگوش!
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان + شرح دعا