این بازیگر زن، یک رکورد را در گلدن گلوب 2014 شکست + عکس
ژاکلین بیسه که در بخش مجموعه کوتاه تلویزیونی و فیلم برای بازی در مجموعه رقص روی لبه (بی.بی.سی) برنده جایزه گلدن گلوب زن نقش مکمل شده پس از مراسم گفت: «فکر نمی کردم قرار است برنده شوم. متاسفم که..
ژاکلین بیسه بازیگر زن بریتانیایی که برنده جایزه گلدن گلوب 2014 شد یک رکورد دیگر را هم شکست! رکورد بی سرو ته ترین سخنرانی مراسم گلدن گلوب را.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس این بازیگر 69 ساله  که در بخش مجموعه کوتاه تلویزیونی و فیلم برای بازی در مجموعه رقص روی لبه (بی.بی.سی) برنده جایزه گلدن گلوب زن نقش مکمل شده  پس از مراسم گفت: «فکر نمی کردم قرار است برنده شوم.متاسفم که خیلی طول کشید بیاییم(روی صحنه). گیج بودم.»


اما او روی صحنه  طوری رفتار کرد که گویی مدت هاست با کسی حرف نزده است. بیسه ابتدا از سازمان مطبوعات خارجی تشکر کرد و به نکته ی جالبی اشاره نمود اینکه 47 سال پیش جایزه بازیگر تازه وارد را برده و بیش از 5 بار نامزد شده است.

اوضاع عجیب و غریب شد زمانیکه او خواست به پدر اسکاتلندی اش  ادای احترام کند و به سمت چیوتل اجیوفور(12 سال بردگی) فریاد کشید و گفت :«پیشینه ی اسکاتلندی این جلوست! چیوتل کجاست؟ برای الهام گرفتن به او احتیاج دارم!»

وقتی موسیقی برای اعلام ترک صحنه پخش می شد او که داشت خودش را برای پایین رفتن از سن اماده می کرد بازهم جملاتی را به عنوان حسن ختام سخنرانی اش بیان کرد که احتمالا یکجور نصیحت بود و گفت:«مادرم ...به هر حال به هرحال اگر می خواهی زیبا به نظر برسی باید همه را ببخشی. این بهترین درمان زیبایی است.»

 ژاکلین بیسه تنها فردی نبود که واکنش های اش پس از بردن جایزه حیرت انگیز می نمود. وقتی مجموعه بریکینگ بد برنده جایزه بهترین مجموعه درام شد،بازیگر سریال آرون پل رو به تماشاگران کرد و گفت:« آره،ماده سگ.متشکرم.»

گفتنی است که سالی هاوکینز بریتانیایی (جاسمین غمگین) قافیه را به رقیب آمریکای اش جنیفر لارنس در رشته بهترین بازیگر زن نقش مکمل باخت.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
کیت بلانشت بهترین بازیگر زن گلدن گلوب 2014 + تصاویر
بهترین عکس‌ها از برگزیدگان جوایز گلدن گلوب 2014
اصغر فرهادی و برنیس بژو در گلدن گلوب 2014 + تصاویر
فهرست کامل برگزیدگان جوایز گلدن گلوب 2014 + تصاویر
عیادت بازیگران زن از فریماه فرجامی + تصاویر