مهدی پاکدل: داشتن صفحه در فضای مجازی حس خوبی دارد!
مهدی پاکدل گفت: زمانیکه اوقاتی پیدا می شود که فشارکاری کمتر است سعی میکنم به سرگرمی های مفیدی مثل عکاسی و کتاب خواندن بپردازم کارهایی که خیلی دوست دارم. به خصوص عکاسی

خبر حضور هنرمندان در شبکه های اجتماعی یکی از پر مخاطب ترین سرتیتر های خبری، در چند سال اخیر شده است. صفحاتی که هر روز توسط طرفداران و خبرنگاران رصد می شود و هر عکس یا نوشته آنها تبدیل به خبری جنجالی می‌شود و البته در بعضی مواقع افرادی با ایجاد صفحات دورغین و انتشار اخبار کذب برای این هنرمندان مشکلاتی را به بار می‌آورند.

برای آگاهی از دغدغه واقعی این هنرمندان به سراغ مهدی پاکدل بازیگر با استعداد و خوش ذوق سینما، تلویزیون و تئاتر رفتیم. بازیگری با اخلاق که به همراه همسر هنرمند خود، بهنوش طباطبایی تصویر یک زوج هنری موفق را به یاد می آورد. زوجی که در شبکه های اجتماعی بسیار فعال و البته بدون حاشیه هستند.

جناب آقای پاکدل ممنون از وقتی که برای ما گذاشتید. لطفا از کارهایی که این روزها انجام می دهید برای ما بگید؟ و همچنین می خواهیم در مورد شبکه های اجتماعی و حضور افراد معروفی مانند شما در این شبکه ها، گپ کوتاهی داشته باشیم.

چه خوب. خواهش می کنم، بفرمایید.

این روزها به چه کاری مشغول هستید؟

فعلا سر سریال کیمیا، کار آقای جواد افشار هستم. که یک سال و نیم طول کشیده و تا 6 ماه آینده هم ادامه خواهد داشت و باید اضافه کنم اولین سریال یکصد و ده قسمتی تلویزیونی با موضوع تاریخی است.

پس بی صبرانه منتظر دیدن این سریال هستیم.
با این میزان مشغله وقتی هم برای فراغت دارید؟ و اگر دارید به چه اموری می پردازید؟

قطعا اوقاتی پیدا می شود که فشارکاری کمتر است و دراین اوقات سعی میکنم به سرگرمی های مفیدی مثل عکاسی و کتاب خواندن بپردازم کارهایی که خیلی دوست دارم. به خصوص عکاسی

میرسیم به سوال اصلی، فعالیت در شبکه های اجتماعی! نظرتون چیه؟

قطعا می تواند خیلی خوب و جذاب باشد. البته اگر به شکل درست استفاده شود.

این درست استفاده کردن را خودتون چطور رعایت می کنید؟ لطفا ما را در جریان نحوه استفاده خودتان از این شبکه ها قرار بدین؟

ببینید مثلا من به عکاسی خیلی علاقه دارم بنابراین شبکه ای را انتخاب کردم که علاوه بر اینکه با مردم و هوادارانم به طور مستقیم در ارتباط هستم، فضای گسترده ای جهت بحث در مورد عکاسی نیز در اختیار دارم. منظورم اینستاگرام است. البته چند وقتی است دارم خودم را عادت میدم تا از شبکه دیگری به نام لنزور استفاده کنم

چرا شبکه لنزور را انتخاب کردید؟

به 2 دلیل بسیار مهم. یک اینکه این شبکه کاملا ایرانی است و همان امکانات اینستاگرام را دراختیارم می گذارد و دوم اینکه داشتن صفحه کاملا رسمی حس خوبی دارد.

منظورتون چیه؟

شما خوب می دانید که متاسفانه در شبکه های اجتماعی مختلف، صفحات جعلی زیادی به اسم افراد مختلف ساخته می‌شود که حاشیه‌های نه چندان خوبی به دنبال خودش دارد اما خوشبختانه لنزور این امکان را در اختیار من گذاشته تا صفحه رسمی خودم را داشته باشم. این موضوع برای ارتباط مستقیم برقرار کردن با مردم که همیشه به من لطف داشتند، بسیار حائز اهمیت است.

پس شما استفاده از شبکه اشتراک گذاری عکس لنزور را پیشنهاد می کنید؟

قطعا! با توجه به توضیحاتی که دادم پیشنهاد می کنم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir