تعارف سروش صحت و مهراب قاسمخانی بر سر کارگردانی "پژمان"
بر سر کارگردانی فیلم سینمایی "پژمان" بین سروش صحت و مهراب قامخانی تعارفاتی رد و بدل شد.

موفقیت فصل اول سریال “پژمان” سبب ساز آن شد که خیلی زود تهیه کننده کار به فکر ساخت فصل دوم آن افتاده و حتی از ساخت نسخه سینمایی سریال حرف بزند.

طبیعی بود که نگارش فیلمنامه هر دو پروژه جدید با نظارت پیمان قاسم خانی و گروهش انجام شود اما درباره کارگردانی این دو پروژه حرف و حدیث فراوان است.

تازه ترین خبر درباره کارگردان این دو پروژه را سروش صحت اعلام کرده است.

سروش صحت: “پژمان۲″ را مهراب می سازد

صحت که کارگردان فصل اول سریال “پژمان” بود و این شبها سریال تازه اش “شمعدونی” را روی آنتن دارد در گفتگویی از این سخن گفته که فصل دوم سریال “پژمان” را مهراب قاسم خانی خواهد ساخت.

صحت که در این گفتگو در برابر مهراب قاسم خانی نشسته و به پرسشهای وی جواب میداده درباره وضعیت ادامه داستان “پژمان” می گوید: دوست دارم به نکته‌ای اشاره کنم که شاید برای مردم هم جالب باشد؛ اینکه قرار است به‌زودی سریال «پژمان ٢» را مهراب قاسم‌خانی کارگردانی کند و سینمایی «پژمان» را هم پیمان قاسم‌خانی بسازد. این را گفتم که بعد فکر نکنند بین ما شکرآب شده که این اتفاق افتاده است.

مهراب قاسم خانی: “پژمان۲″ را سروش صحت بهتر می تواند کارگردانی کند

با این حال مهراب قاسم خانی درباره نظر صحت بیان می دارد: حسم این است که «پژمان ٢» را سروش صحت بهتر می‌تواند کارگردانی کند و با اینکه وسوسه کارگردانی جذاب است و دوست دارم تجربه کنم اما حسم این است که صحت برای کارگردانی کار مناسب‌تر است. برای همین است جایی این موضوع را عنوان نمی‌کنم، چون آماده‌ام که نه بگویم.

صحت: تو این سریال را عالی می سازی

سروش صحت اما از موضع خود کوتاه نیامده و به مهراب تاکید می کند: تو حتما این سریال را عالی می‌سازی و تنها دلیلی که باعث می‌شود “پژمان ٢” با کارگردانی تو ساخته نشود، این است که تنبلی و تا حالا فقط دو قسمتش را نوشته‌ای.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه شرق