آنا نعمتی: با آبروی من و دختر12ساله ام بازی نکنید!!
آنا نعمتی، بازیگر سینمای ایران از برخورد برخی رسانه‌ها که با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست برای هنرمندان حاشیه درست می‌کنند، گلایه کرد.

آنا نعمتی بازیگر سینمای ایران در واکنش به انتشار برخی اخبار نادرست درباره خودش و خانواده‌اش یادداشتی را منتشر کرد:

متن یادداشت آنا نعمتی به شرح زیر است:

«مدت ها است كه از حاشیه ها به دورم و گاهی از اخبار سینمایی مطلع می شوم و آنها را پیگیری می كنم اما در این وانفسای سینمای ایران چه بخواهید و نخواهید برای شما حاشیه ایجاد می كنند. در طول این سال ها هیچ وقت نگذاشتم كسی وارد حریم خصوصی من شود اما گویا عده قلیلی از تازه واردها و خبرنگارنماها از ورود به حریم خصوصی بازیگران لذت می برند و كاری جز سرک كشیدن به زندگی خصوصی هنرمندان و انتشار مطالب خلاف واقعیت ندارند.

تاكنون درباره زندگی شخصی و خصوصی ام با هیچ رسانه‌ای صحبت نكردم و نخواهم كرد با این حال چند وقت پیش مصاحبه ای پیرامون فعالیت های سینمایی ام با رسانه ای داشتم و در آنجا صحبت هایی كردم كه وارونه جلوه دادند. به تازگی هم مطلع شدم رسانه دیگری مطالب خلاف واقعیتی درباره زندگی خصوصی من و دخترم رایكا پورعرب منتشر كرده كه پیگیر ماجرا شدم و به دروغ گفتند كه ما صحبت های شما را از مرور در صفحه های اینترنتی به دست آوردیم.

نمی دانم این همه بی اخلاقی از كجا نشات می گیرد؟ اینگونه افراد دم از حرمت قلم می زنند اما در واقعیت خلاف آرمان های خود عمل می كنند. آنها چطور به خود جرات می دهند با آبروی یک هنرمند این چنین بازی كنند و زندگی یک دختر بچه ١٢ ساله را تحت الشعاع قرار دهند. گاهی اوقات بهتر است انسانیت را چاشنی كار خود كنیم و به تبعات كاری كه می خواهیم انجام دهیم، فكر كنیم. بد نیست، كمی مهربان باشیم و هر مطلب نادرستی را برای جذب مخاطب منتشر نكنیم.

پیش از این شاهد چنین رفتارهای غیر انسانی با همكاران دیگرم بودم و فكر نمی كردم كه من هم روزی اسیر این ماجراها شوم و بخواهیم در این زمینه یادداشتی منتشر كنم. همیشه زندگی خصوصی هنرمندان برای مخاطبان عام جذابیت داشته است و بازیگران نجیب سینمای ایران در معرض خطراتی از این قبیل قرار داشتند، بارها و بارها شاهد بودیم كه فعالان سینمایی، كارگردانان و بازیگران از شرایط موجود در انتشار برخی از خبرهای خلاف واقعیت گلایه كردند.

تا چه زمانی باید شاهد باشیم كه هر بار یكی از بازیگران لب به سخن بگشاید و از كسانی كه حرمت نگه نمی دارند و وارد حریم شخص آن ها می شوند، گلایه كند؟ این همه بی رحمی بس است، بازیگران هم همانند دیگر انسان ها هستند اما به دلیل حرفه ای كه دارند بیشتر ضربه می خورند. در طول سال هایی كه از فعالیت حرفه ای ام در سینمای ایران می گذرد تمام تلاشم را كردم كه اسیر حاشیه ها نشوم و از آن ها دوری كنم.

این را هم بگویم كه هیچ گاه با كسانی كه با جان و دل در عرصه مطبوعات كار می كنند، مشكلی نداشتم، همیشه نظر منتقدان برایم مهم بوده است و اگر نقد منفی نسبت به بازیگری من در فلان فیلم داشتند به نظرشان احترام گذاشتم. روی سخن من با كسانی است كه می خواهند به زندگی خصوصی من سرک بكشند و وارد حریم شخصی ام شوند.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com