آناهیتا افشار: تصمیم گرفته‌ام در هر فیلمی بازی نکنم!
آناهیتا افشار از بازی متفاوت خود در اولین فیلم اکتای براهنی گفت. وی افزود : بعد از بازی در فیلم «پل خواب» تصمیم گرفته ام دیگر هر کاری را قبول نکنم و گزیده کار باشم.

آناهیتا افشار بازیگر "پل خواب"

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با اشاره به اینکه این روزها سعی می کند گزیده‌کار کند، گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم کوتاهی با نام «میراث» به کارگردانی میلاد صدرعاملی هستم که یک کمدی بسیار بامزه است.

وی ادامه داد: نزدیک به ۳ ماه است که بازی در فیلم «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی را به پایان رسانده ام. فیلمنامه این اثر یک شاهکار و نوع قصه و روایت آن بسیار متفاوت است.


آناهیتا افشارآناهیتا افشار

بازیگر فیلم سینمایی «برف» توضیح داد: تجربه حضور در این فیلم و کار کردن با اکتای براهنی برای من بسیار تازگی داشت. با توجه به فضای متفاوتی که در فیلم وجود داشت، شکل بازی‌ای که در این فیلم داشتم نسبت به دیگر کارهایم تغییر کرده است.

وی ادامه داد: در فیلم «پل خواب» نقش یک دختر کاملا معمولی هم سن خودم را بازی می کنم، اما فکر می کنم نقش متفاوتی را بازی کرده ام.

بازیگر سریال «مدینه» در پایان گفت: بعد از بازی در فیلم «پل خواب» تصمیم گرفته ام دیگر هر کاری را قبول نکنم و گزیده کار باشم. تا امروز پیشنهادهایی را برای بازی در فیلم ها و سریال هایی داشتم که به دلیل اینکه از فیلمنامه‌های خوبی برخوردار نبودند بازی در آنها را نپذیرفتم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com