ریما رامین فر: از فضای مجازی گریزانم و درکش نمی‎کنم!!
ریما رامین‌فر بازیگر سریال پایتخت گفت: من آدمی هستم که به شدت از فضای مجازی گریزانم؛ یعنی اصلا نمی‌توانم چرایی این فضا را درک کنم

گفتگو با بازیگر سریال پایتخت

ریما رامین‌فر درباره‌ی فعالیت هنرمندان در فضای مجازی و قوانین نظارتی که اخیرا در این خصوص اعمال شده است، گفت: من آدمی هستم که به شدت از فضای مجازی گریزانم؛ یعنی اصلا نمی‌توانم چرایی این فضا را درک کنم؛ البته قطعا یکسری ویژگی‌های مثبت در آن وجود دارد که این همه علاقه‌مند را به خود جذب کرده است.

بازیگر سریال «پایتخت» در گفت‌وگویی در ادامه مطلب بالا خاطرنشان کرد: من به عنوان یک هنرمند که در عرصه‌ی هنر تصویر مشغول به کار هستم، زمانی که جلوی دوربین هستم با زمانی که دارم به عنوان یک شهروند زندگی می‌کنم دو مقوله‌ی تفکیک شده است و دوست ندارم که لحظه‌های زندگی‌ام را در ویترین قرار بدهم و به طور کل این موضوع برای من غیرقابل فهم است.


ریما رامین‌فرریما رامین‌فر

وی ادامه داد: البته در حال حاضر صفحات زیادی وجود دارند که به اسم من فعالیت کرده و به جای من جوابگوی علاقه‌مندان هستند، که به نظر من این کار چیزی کم از سرقت ندارد. این نکته را هم اضافه کنم که قطعا افرادی که به روش درست در این فضا فعالیت می‌کنند این حق را دارند که آزادانه این کار را انجام دهند.

ریما رامین‌فر درباره‌ی کار جدید خود عنوان کرد: بعد از اتمام «پایتخت» نیاز به یک استراحت طولانی مدت دارم و فعلا قصد شروع کار جدید را ندارم.


ریما رامین‌فر، بازیگر سریال پایتختریما رامین‌فر، بازیگر سریال پایتخت

این بازیگر سپس درباره سریال «پایتخت» گفت: تمامی عوامل «پایتخت» برای لحظه لحظه‌ی سکانس‌های این سریال از جان مایه گذاشتند و با وجود زمان کم و سختی کار در هیچ کجا کم فروشی صورت نگرفته است.

بازیگر نقش «هما» در سریال ماه رمضانی شبکه اول درباره‌ی نقدهایی که امسال نسبت به سریال شده است، گفت: من به طور کامل در جریان این انتقادها نیستم ولی تا آنجا که شنیدم، فکر می‌کنم مردم «پایتخت» را با «پایتخت» مقایسه می‌کنند؛ البته این حق مخاطب است، ولی در این سری تغییراتی ایجاد شده و از آن قالب همیشگی 15 قسمتی عید که فضای شادتری داشت خارج شده است و مخاطبان یک سریال بیست و چند قسمتی با فضای ماه رمضان را شاهد هستند.



ریما رامین‌فر در نشست خبری پایتخت

ریما رامین‌فر در نشست خبری پایتخت

وی افزود: شاید این انتقادها به علت دیر شروع شدن قصه‌ی سریال باشد ولی ما می‌خواستیم که مخاطبان از فصل قبل که وارد فصل جدید می‌شوند در چندین قسمت ابتدایی ببینند که چه اتفاق‌هایی برای شخصیت‌های این سریال افتاده است و بعد وارد قصه‌ی جدید شوند.

رامین‌فر در پایان گفت: با توجه به شناختی که من نسبت به گروه سازنده دارم و تمام لحظه‌هایی که کنار این گروه حرفه‌ای سپری کردم، می‌دانم که هیچگاه هیچ کم‌فروشی در ساخت این سریال صورت نگرفته است، گاهی من فکر می‌کردم برای یکسری از کارها دیگر زمانی وجود ندارد ولی گروه باز به انجام تمامی ریزه‌کاری‌ها در سکانس‌های به شدت سخت، اصرار داشت. من خیلی این نقد‌ها را وارد نمی‌بینم؛ البته نظر تمامی مخاطبان برای ما محترم و ارزشمند است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir