درد و دل اینستاگرامی علی مسعودی با مردم!
علی مسعودی، کمدین برنامه‌ی «خندوانه» با انتشار تصویری از خودش در کنار رامبد جوان، از افرادی که در زندگیش تاثیر داشتند تشکر کرد.

پست اینستاگرامی علی مسعودی

علی مسعودی یکی از کمدین‌هایی است که در مسابقه‌ی «خنداننده‌ی برتر» شرکت داشت و در مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت شانه‌به شانه‌ای با ژوله داشت و در نهایت بازنده‌ی این رقابت بود.

اوعکسی از خودش و رامبد جوان را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و از مهران مدیری، مجید صالحی، رضا عطاران و رامبد جوان به عنوان کسانی نام برده که بیشترین تاثیر را در زندگی او داشته‌اند: «سلام دوستان عزیز .امروز میخوام یه كم دلی باهاتون حرف بزنم میگن هر آنچه از دل برآید،به دل هم نشید.


بیست سالی میشه كه خودم رو به هنر این مملكت بند كرده ام خیلی سختی كشیدم نه بچه پولدار بودم نه فك و فامیل گنده ای داشتم نه پارتی فقط یه خدا و یه امام رضا و دعای خیر پدر ومادر .امروز كه به این توفیق رسیدم كه مردم عزیز و شریف ایران این بنده حقیر رو مورد لطف خودشون قرار میدن مدیون عزیزانی هستم كه میخوام همین جا از تك تكشون تشكر كنم.

اول مهران مدیری عزیز كه بیست سال پیش وقتی یه جوان شهرستانی با بیست آیتم رفت پیشش با روی باز قبولش كرد.

دوم از رفیق و برادر بزرگم رضا عطاران عزیز كه درست نوشتن رو یادم داد و طی این سالها عین كوه پشتم ایستاد

سوم از مجید صالحی عزیز با اینكه سنن از من كوچیكتر بود ولی همیشه واسم بزرگی كرد و نذاشت هیچوقت كم بیارم.

واما رامبد عزیز ممنونم ازت به خاطر اینكه اصرار كردی و من رو به برنامه خوبت آوردی.

ممنونم وقتی ده سال پیش اومدی خونه من و تا صبح خندیدیم قول دادی یه روز برنامه ای میسازی و من رو به عنوان استند آپ معرفی میكنی و یه ساعت توضیح دادی كه استند آپ چیه و من نفهمیدم و آخرش گفتی ول كن بیا خاطره تعریف كن .

ممنون از تو ای رامبد عزیز كه در بدترین شرایط روحی و كاری من به سراغم اومدی و پام وایستادی كه من مردم ایران رو بخندونم .ممنون رامبد عزیز كه فصل تازه ای در زندگی حرفه ای من آغاز كردی ممنون از تو كه باعث شدی برای شادی روح پدرم فاتحه و سلامتی ننه در برنامه تو مردم عزیز ایران دعا كنن شادی و لحظات خوش امروزم رو مدیون تو هستم.

ممنون كه ماها رو دور هم جمع كردی.

ممنون كه تو برنامه ات درست خندیدن، درست استفاده كردن، زیاد مطالعه كردن، به هم كمك كردن و شاد بودن رو یاد آوری كردی ممنون رفیق ممنون رفیق ممنون رفیق .

 

دست هر چهارتا عزیز رو میبوسم


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir