وقتی جناب خان سر ضبط خندوانه واقعا خنده اش گرفت!
محمد بحرانی صدا پیشه عروسک جناب خان گفت: جناب خان یکی از بهترین دوست‌هایم است و این روز‌ها حالم با او خیلی خوب بود.

گفتگو با صداپیشه جناب خان: محمد بحرانی

محمد بحرانی صدا پیشه عروسک جناب خان در خصوص برنامه «خندوانه» و جناب خان گفت:‌ جناب خان رفیقم است و خیلی دوستش دارم در تمام این روز‌ها که با او بودم حالم خیلی خوب بود و امیدوارم حال مردم هم با او خوب باشد.

وی در ادامه در خصوص بداهه گویی جناب خان در «خندوانه» بیان کرد: تمام اتفاقاتی که در برنامه رخ می‌دهد از پیش مطالعه شده‌، من برای حضور یک مهمان در برنامه حواشی و کارنامه حرفه‌ای او را در هر زمینه هنری‌، ورزشی و کاریش مطالعه و اطلاعاتی را کسب می‌کنم و بقیه‌اش را به لحظاتی که ضبط می‌شود، می‌سپارم‌.

صدا پیشه مجموعه «کلاه قرمزی» از جذابیت‌ها و نحوه استفاده از کلمات جذاب جناب خان عنوان کرد:‌ جناب خان کاراکتری دوست داشتنی است‌، دوست داشتیم جناب خان کسی باشد یکی مثل ما‌، هر کدام از ما لحظاتی مانند ترس از آمپول و یا استرس کنکور را تجربه کردیم و حالا این شخصیت با زبان طنز و کمیک ادا می‌کند. جناب خان یکی از ما آدم‌ها ست و برای همین است که با او ارتباط برقرار می‌کنیم.

بحرانی در پاسخ به این سوال که جناب خان کجای زندگی شما قرار دارد؟ پاسخ داد‌: (خنده) جناب خان رفیق من و همه زندگی من را شکل داده است.

بازیگر مجموعه «مدرسه غیر انتفاعی» یادآور شد: هم من و هم عروسک‌گردان‌های جناب خان مهدی برقعی، حامد ذبیحی، رامبد و همه‌ خندوانه‌ای‌ها دل تنگش می‌شویم. با این حال تصورم بر این است که زمان مناسبی است که مدتی نباشیم جناب خان کمی استراحت کند و در صورتی که خواستیم برگردیم دست پر باشیم.

بحرانی از خاطره‌انگیز‌ترین شب خندوانه گفت: تمام قسمت‌ها برایم جذاب و خاطره‌انگیز است اما خودم با برنامه آقای حیاتی خیلی خندیدم و سر اجرای سامان گلریز خنده‌ام گرفت و رضا شهیدی‌فر با تمام خوش سلیقگی و زیرکی همان را پخش کرد و مردم با او خندیدند و خوش حال شدند.

وی ادامه داد: هر مهمانی حال بخصوص خودش را داشت و ممنونم از اینکه خیلی با حال و با ظرفیت با ما برخورد کردند و امیدوارم هیچ کدامشان از شوخی‌های جناب خان نرنجیده باشند.

بحرانی در پاسخ به اینکه شغل بعدی جناب خان چه چیزی خواهد بود، بیان کرد:شک نکنید که همان لبو فروش را ادامه خواهد داد چون که لبو فروشی شغل اصلی جناب خان است.

 

صدا پیشه مجموعه عروسکی استاد همه چی دان در خصوص آواز خواندن شخصیت جناب خان اظهار داشت: درباره موسیقی و آواز من نباید جواب بدهم جناب خان باید پاسخگو باشد. من موسیقی نمی‌دانم و بزرگترین حسرت زندگی‌ام این است که کاش بیشتر از موسیقی بلد بودم.

بحرانی در خصوص حیطه تحصیلی و فعالیت هنری خود عنوان کرد: سال‌هاست کار کودک انجام می‌دهم و اگر خدا بخواهد دوست دارم تا آخرین لحظه عمرم در این عرصه فعالیت کنم حتی اگر در «خندوانه» و یا برنامه‌های دیگر هم با بزرگسالان در ارتباط هستم به شکلی طراحی می‌کنم که بتوانم با کودکان درگیر باشم.

وی در ادامه افزود: شخصیت جناب خان از «کوچه مروارید» با کارگردانی سعید سالار زهی ساخته شد و چون تنها کاراکتری بود که در رنج سنی بزرگسال قرار داشت با رامبد جوان تصمیم بر این گرفتیم که در خندوانه هم حضور داشته باشد.

بحرانی در پایان خاطرنشان کرد: واقعا ممنونم از تمام ملت شریف ایران، ما از شما بهترین انرژی‌ها را گرفتیم و بازخورد‌های مثبتی را در جامعه از سوی شما دیدیم. دست تک تک شما عزیزان را می‌بوسم. حال ما در وهله اول با شما و بعد با جناب خان خوب بود و ما را سر حال نگه داشت.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir