رضایت نیلوفر خوش خلق از بازی در سریال نفس گرم!
نیلوفر خوش خلق: این مجموعه نشان می‌دهد که زنان می‌توانند با توکل بر خدا و همت مضاعف از پس مشکلاتشان بر بیایند و چطور آن مشکل را حل کینم.

مصاحبه با نیلوفر خوش خلق

نیلوفر خوش‌خلق که با بازی در مجموعه تلویزیونی «نفس گرم»، سریال این شب‌های شبکه یک سیما، چهارمین همکاری خود را با تلویزیون تجربه می‌کند، درباره این مجموعه می‌گوید: سریال «نفس گرم» یک داستان درام دارد و کاراکتر من در این مجموعه نقش پر چالشی است و نقش زنی را بازی می‌کنم که در زندگی خود به دلیل فوت همسر، با مشکلات فراوانی هم از درون و هم از بیرون خانواده مواجه می‌شود. در این سریال او نشان می‌دهد که با مشکلاتش چگونه مقابله می‌کند و آن‌ها را حل می‌کند.

ایفاگر نقش «فروغ» افزود: موضوع داستان این سریال یک موضوع به روز جامعه است که شاید خیلی از مردم در جامعه با آن درگیر باشند.

او که اولین همکاری با محمد مهدی عسگرپور را تجربه می‌کند، درباره همکاری با این کارگردان گفت: خیلی خوشحالم که این فرصت برای من به وجود آمد تا بتوانم با آقای عسگرپور همکاری داشته باشم. او بسیار کارگردانی خوب، کاربلد و آرامی است و واقعا من از بازی کردن در کنار ایشان لذت بردم.

نیلوفرخوش خلق که پیش از این سریال، تجربه بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «روزگارجوانی»، «کلاه پهلوی» و «خوب، بد، زشت» را در کارنامه خود دارد، یادآور شد: در این مجموعه، بازیگر مقابل من بیشتر مرجانه گلچین (ملیحه)، حامد کمیلی (اسماعیل)، سیدمهرداد ضیایی و تارا شفاعی (سارا) هستند.

او ادامه داد: این مجموعه یک سریال بیشتر زنانه است و به نظرم برای زنان جامعه ما بسیار آموزنده خواهد بود، در این مجموعه یکسری از مشکلاتی که زنان در جامعه با آن روبرو هستند به تصویر کشیده شده است و اینکه همین زنان در مواجهه با این مشکلات چه واکنش هایی از خود بروز می‌دهند و با آن چگونه مقابله می کنند. این مجموعه نشان می‌دهد که زنان می‌توانند با توکل بر خدا و همت مضاعف از پس مشکلاتشان بر بیایند و چطور آن مشکل را حل کینم.

بازیگر فیلم سینمایی «قفس طلایی» همچنین درباره حضور کم او در سریال‌های تلویزیونی اظهار داشت: نقش، داستان، فیلمنامه و گروه کارگردانی برای من در انتخاب یک اثر هنری بسیار مهم است و برای بازی در یک فیلم سینمایی یا مجموعه تلویزیونی به این نکات خیلی خیلی توجه می‌کنم. هر سال تعداد زیادی سریال به من پیشنهاد می‌شود و به خاطر همین نکاتی که اشاره کردم تقریبا همه آن‌ها را رد کردم و به عبارتی نه داستان و نه کاراکتر آن‌ها مطابق میل و سلیقه‌ام نبود. در این مدت شما می‌بینید که با احتساب «نفس گرم» در چهار مجموعه تلویزیونی بیشتر بازی نکردم.

مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 35 قسمت 45 دقیقه‌ای از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 به روی آنتن می‌رود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir