این روزها فیلم "شیفت شب" به کارگردانی نیکی کریمی روی پرده سینماست.

آتیلا حجازی در "شیفت شب"

آتیلا حجازی پسر مرحوم حجازی درباره حضور در "شیفت شب"، گفت: من در این سال‌ها 4 پیشنهاد برای بازیگری در سینما داشتم. حالا نمی‌خواهم اسم کارگردان‌ها را ببرم ولی در سالیان نسبتاً دور، دو پیشنهاد داشتم که آن موقع در استقلال بازی می‌کردم ولی هر دو پیشنهاد را همان موقع رد کردم. 5،6 سال بعد هم یک پیشنهاد دیگر رسید.

او در پاسخ به این سؤال که چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید، می‌گوید: راستش نزدیک به سه سال قبل بود که خانم کریمی به من پیشنهاد دادند. ایشان با من تماس گرفتند و خواستند که چند سکانس کوتاه در فیلمشان حضور داشته باشم.

اما چه شد که آتیلا با وجود علاقه‌مند نبودنش به بازیگری، این پیشنهاد را پذیرفت؟ او پاسخ می‌دهد: خانم کریمی هر زمانی که مراسمی بوده دعوت ما را پذیرفته و آمده است. به همین خاطر من هم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم و در فیلم ایشان حضوری کوتاه داشتم. خوشحالم که حضور کوچکی در فیلم "شیفت شب" داشتم.

آتیلا گویا حالا به بازیگری علاقمند شده است. او در‌این‌باره توضیح می‌دهد: خب در مجموع بازیگری را دوست دارم. جزو کارهایی است که به آن علاقه‌مند هستم. به همین دلیل هم پیشنهاد خانم کریمی را قبول کردم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : honaronline.ir