سلامتی آقای بازیگر به خطر افتاد!
کریستین بیل برای بازی در نقش بنیان‌گذار کارخانه‌ی خودروسازی فراری باید وزن خود را افزایش می‌داد که نتوانست و خودرا کنار کشید.

 کریستین بیل از نقش خود انصراف داد

کریستین بیل برای حفظ سلامتی خود از فیلم «انزو فراری» به کارگردانی مایکل مان کناره گرفت.این بازیگر برای بازی در نقش بنیان‌گذار کارخانه‌ی خودروسازی فراری باید وزن خود را افزایش می‌داد. البته او از مدتی قبل فرایند افزایش وزن را آغاز کرده بود اما با توجه به اینکه نمی‌توانست در موعد مقرر و به شیوه‌ای ایمن به وزن ایده‌آل برای فیلمبرداری برسد، از بازی در این فیلم منصرف شد.

مایکل مان بلافاصله پس از اعلام این خبر برای پیدا کردن بازیگر جایگزین کریستین بیل دست به کار شده است. براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی کار فیلمبرداری این اثر سینمایی از تابستان 2016 در ایتالیا آغاز خواهد شد.

فیلمنامه‌ی اثر را تروی کندی مارتین نوشته و از سوی دیوید ریفیل و مایکل مان بازنویسی شده است. این فیلمنامه از داستان «انزو فراری، مرد، ماشین‌ها، مسابقات» نوشته بروک ییتز اقتباس شده است.

داستان فیلم «انزو فراری» به پستی‌ها و بلندی‌های زندگی شخصی مردی پرحرارت و چالش‌های پیش‌ روی او در دهه پنجاه میلادی می‌پردازد.

کریستین بیل به تازگی برای بازی در فیلم «کمبود بزرگ» به کارگردانی آدام مک‌کی نامزد جایزه اسکار شده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir