ماجرای تماس دی کاپریو برای یک نقش در بازگشته!
 اگر به خاطر دی‌کاپریو نبود، هاردی هرگز نمی‌توانست نقش خود را در فیلم «بازگشته» به دست بیاورد چون الخاندرو گونزالس ایناریتو کارگردان ابتدا می‌خواست بهترین دوست ال چاپو یعنی شان پن در نقش جان فیتزجرالد قاتل ظاهر شود.

چرا شان پن در بازگشته نبود؟

داستان فیلم «بازگشته» که درباره یک شکارچی به نام هیو گلس و نبرد او برای بقا است، توجه مردم و منتقدان را به خود جلب کرده،‌ نامزد دریافت ۱۲ جایزه اسکار شده و در باکس‌آفیس ایالات متحده هم رتبه اول را از آن خود کرده است.

 

قبل از اکران این فیلم، لئوناردو دی‌کاپریو به خاطر خوردن گوشت گاومیش خام و خوابیدن در جسد یک اسب خبرساز شده بود. با این حال او بود که بازیگر نقش مقابلش را انتخاب کرد تا در مقابل تام هاردی نقش‌آفرینی کند؛ کسی که تازه در دو فیلم محبوب «مد مکس:‌ جاده خشم» و «افسانه» نقش اصلی را بر عهده داشته است.

 

در واقع اگر به خاطر دی‌کاپریو نبود، هاردی هرگز نمی‌توانست نقش خود را در فیلم «بازگشته» به دست بیاورد چون الخاندرو گونزالس ایناریتو کارگردان ابتدا می‌خواست بهترین دوست ال چاپو یعنی شان پن در نقش جان فیتزجرالد قاتل ظاهر شود.

dfb_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید : بعد از خواندن این مصاحبه لئوناردو دی کاپریو شاخ در می آورید!

 

هاردی می‌گوید فقط چون دی‌کاپریو به او زنگ زد و درباره این نقش با او صحبت کرد بود، او این نقش مکمل را به دست آورد. به گفته هاردی، دی‌کاپریو به او گفت: تو باید قبل از اینکه بروی یک فیلم دیگر بازی کنی، بیایی این فیلم را تمام کنی.

 

به این ترتیب، بعد از ملاقات با ایناریتو و با توجه به اینکه هاردی می‌خواست یک بار دیگر با دی‌کاپریو کار کند - این دو در «سرآغاز» با هم بازی کرده بودند - این بازیگر ۳۸ ساله قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرد. 

 

ایناریتو و شان پن دوستانی صمیمی هستند، اما همکاری با دی‌کاپریو آنقدر برای ایناریتو مغتنم بود که روی حضور شان پن در این پروژه مقاومت نکرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com