علی نصیریان: نمی‎دانم چقدر توان دارم اما مردم را از یاد نخواهم برد!
علی نصیریان که این روزها در نقش بزرگ آقای مجموعه «شهرزاد» خوش درخشیده معتقد است جوانان امروز بیشتر از تلاش برای آموزش هنر، دنبال شهرت هستند.

توصیه علی نصیریان به جوانان

علی نصیریان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: هم‌نسلان من اگر نامشان ماندگار شده تنها به خاطر این نیست که زمان ما تعداد هنرمندان نسبت به امروز کمتر بود بلکه آنچه آنها را هنرمند کرد عشق و علاقه و پشتکارشان به هنر و حرفه شان بود.

 

وی افزود: تنها توصیه ای که به جوانان امروز دارم این است که پشتکار داشته باشند و راحت و سطحی از کنار هر چیز عبور نکنند. در عرصه هنر دختران و پسرانی می بینم که اغلب به فکر ستاره شدن هستند و دوست دارند زودتر به جایگاه های بالاتری برسند اما نمی دانند اولین چیزی که انسان را ماندگار می کند عشق و علاقه است.

 

این هنرمند پیشکسوت که نقش های ماندگار بسیاری بازی کرده است درباره ادامه فعالیت هایش در مدیوم‌های محتلف چون سینما، تلویزیون، تئاتر گفت: برای من مردم از رسانه مهمتر هستند. سینما و تلویزیون تفاوتی ندارد هر سناریو و نقشی که قابلیت داشته باشد و از مردم حرف بزند برایم محترم است. نمی دانم بعد از این چقدر توان دارم و چه نقش هایی به من پیشنهاد می شود اما هیچ وقت مردم از یادم نخواهند رفت.

 

نصیریان درباره نقش خود در مجموعه «شهرزاد» اشاره کرد: اگرچه سن و سال من از آن زمان دور نیست ولی با فضایی که این سریال دارد من در کودکی ام برخورد نداشته ام و از دور فقط می‌دانستم این ها وجود دارند. کار بازیگر هم این است بتواند نقش هایی بازی کند که ممکن است هیچ وقت تجربه شان را نداشته باشد.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnew.com