8 بازیگر زیبای زن هالیوود که ابتدا مدل بودند!
قصد داریم به معرفی بازیگران زن هالیوودی بپردازیم که ابتدا به عنوان مدل فعالیت می کردند و سپس بازیگر شده و به شهرت رسیدند.

بازیگرانی که از راه مدل بودن به بازیگری رسیدند

هالیوود جایی است پر از زیبایی، استعداد، توانایی، جذابیت و البته به میزان بیشتری شانس! هالیوود ستاره های خیلی زیادی را به مردم معرفی کرده که توانسته اند خودشان را ثابت کنند، آنها علاوه بر خوش شانس بودن به سختی کار کردند تا ستاره شدند. گاهی اوقات افرادی که خانواده هنرمند هم داشتند نتوانستند تا این حد به شهرت برسند.

تعدادی از بازیگران سخت تلاش کردند و از کودکی کار کردند. تعدادی از بازیگران زیبا هم ابتدا از مدلینگ برای برندهای معروف شروع کردند تا پول جمع کرده و بعد از به شهرت رسیدن وارد عرصه بازیگری شوند. در اینجا نگاهی به 8 بازیگر زیبای زن هالیوود می اندازیم که در گذشته مدل بودند.

مریلین مونرو

مریلین مونرو یکی از مشهورترین بازیگر تمام دوران هاست که به خاطر زیبایی و جذابیت برجسته اش در تمام جهان معروف بوده و هست. موهای بلوند، پوست شفاف، خال زیبا و مشهور نمونه کاملی از یک زن زیبا بوده است و اغلب او را با فیلم های دهه 50 تا 60 که موهای بلوند داشت یاد می کنند. او توانایی پیشرفت بیشتر را داشت تا زمانیکه زندگی اش در سن 36 سالگی به خط پایان رسید. جای تعجب نیست که چنین بازیگر زیبایی در ابتدا کارش را با مدلینگ آغاز کند.


جولین مور

جولین مور زیبا و جذاب در سه گانه بازی های گرسنگی بازی کرده است. او قبل از وارد شدن به دنیای سینما بازیگر اپرا بوده و به خاطر مجموعه تلویزونی Frannie Hughes سال های 1985 تا 1988 مشهور بود که در نهایت جایزه امی را از آن او ساخت. جولین مور کارش را در سینما در سال 1990 شروع کرد. اما این بازیگر وقتی نوجوان بود هیچ برنامه ای برای رسیدن به شهرت نداشت. دراصل او دوست داشت پزشک شود. اما در دبیرستان و مدرسه بازیگری شروع به تحصیل کرد و وقتی خیلی جوان بود به کار مدلینگ روی آورد.


آنجلینا جولی

مجله فوربس آنجلینا جولی را به عنوان یکی از بازیگران با بالاترین دستمزد در هالیوود معرفی کرد؛ کسی که به خاطر بازیگری خوبی و زیبایی خارق العاده اش شهرت دارد. او در خارج از عرصه بازیگری با کارهای بشر دوستانه سرگرم است. آنجلینا جولی در اولین فیلمی که بازی کرد تنها 7 سال داشت. او در این فیلم با نام Lookin' to Get Out  با پدرش Jon Voight همبازی بود و سپس ده سال بعد در سال 1993 با فیلم Cyborg 2 به سینما بازگشت. اگرچه آنجلینا جولی آموزش بازیگری را از سن  14 سالگی شروع کرد اما در یک وقفه کوتاه مدت تا دوباره به دنیای بازگردد به کار مدلینگ مشغول بود.


اما تورمن

اما تورمن به خاطر چهره اش موهای بلوند و چشمان آبی و قد بلندش گزینه خوبی برای حرفه مدلینگ است. دراصل او قبل از بازیگر شدن مدل بود. این بازیگر در سن 15 سالگی با Click Model به حرفه مدلینگ روی آورد. سپس در سال 1986 عکس او روی جلد مجله بریتانیایی Vogue چاپ شد. پس می توانیم بگوییم اما تورمن از همان اول ورود به حرفه مدلینگ قدم در راه درست گذاشته بود. اگرچه شهرت اصلی او به خاطر بازیگری است که باعث شد دو سال بعد از شروع این حرفه دست از کار مدلینگ کشیده و به صورت جدی بازیگری را دنبال کند.


چارلیز ترون

چارلیز ترون متولد آفریقای جنوبی بازیگری با زیبایی طبیعی است. اولین قدم او در دنیای سرگرمی حرفه مدلینگ بود؛ اگرچه چارلیز ترون درابتدا نسبت به این کار بی میل بود، اما در سن 16 سالگی در یک قرارداد مربوط به مدلینگ برنده شد و به سمت ایتالیا رفت. یک سال بعد برای اینکه رقصنده باله شود به نیویورک نقل مکان کرد اما جراحت زانو مانع این کار شد. درنهایت این بازیگر خوش چهره به لس انجلس رفت و با شروع بازیگری و بازی در فیلم های مطرحی چون Monster برنده جوایز بین الملی شد.


کامرون دیاز

کامرون دیاز به خاطر بازی در فیلم های کمدی شهرت دارد.  او توانایی خاصی در خنداندن مردم دارد. این بازیگر کمدی توانایی اش در رقصیدن را در فیلم ستارگان چارلی و توانایی اواز خواندن را در فیلم There’s Something About Mary and Shrek به نمایش گذاشت. کامرون دیاز چهره و اندام عالی برای کار مدلینگ داشت. این هنرمند کارش را به عنوان مدل برای آژانس مدلینگ Elite در سن 16 سالگی آغاز کرد و در سال 1990 چهره تبلیغاتی Levi’s و Calvin Klein بود و عکسش روی جلد مجله Seventeen چاپ شد.


هالی بری

هالی بری بیشترین شهرتش به خاطر بازی در نقش دختر جذاب Bond و همین طور بردن اسکار به خاطر بازی در فیلم توپ هیولا سال 2002 است. این بازیگر در سال 2000 در لیست پردرامدترین بازیگران زن هالیوود بود. اما قبل از بازیگری در هالیوود مدل فشن بود و در مراسم و برنامه های مدلینگ زیادی دیده می شد. او حتی یک بار در سال1986 به عنوان دختر شایسته آمریکا شناخته شد  و همان سال در برنامه میس ورد جهانی رتبه ششم را کسب کرد.


جولیا  رابرتز

جولیا  رابرتز یکی از بااستعدادترین بازیگران هالیوود است و به خاطر بازی در فیلم های گنگستری شهرت دارد. او با حضورش در فیلم های زیبایی چون «زن زیبا» خودش را در قلب میلیون ها نفر جا کرد. این بازیگر مشهور همچنین جوایز و افتخارات زیادی را از آن خود کرد. و نیز در لیست مجله Men’s Health جزو ده زن جذاب تمام دوران ها شناخته شد. جولیا  رابرتز قبل از پیدا کردن فرصت مناسب برای بازیگری در آژانس مدلینگ کار می کرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : ileev.com