اعتراض دختر مایکل جکسون به سریالی که درباره ی زندگی پدرش است!
بعد از اعتراض دختر مایکل جکسون نسبت به نحوه نمایش پدرش، شبکه اسکای اپیزودی از سریالش را روی آنتن نبرد.

متوقف شدن پخش سریالی با نگاه طنز به زندگی مایکل جکسون

 به نقل از ورایتی، کمپانی اروپایی تلویزیون اسکای (Sky) برنامه هایش برای روی آنتن بردن تصاویری بحث برانگیز از سریال کمدی بریتانیایی «افسانه های محلی» را کنار گذاشت. در این فیلم جوزف فاینز نقش مایکل جکسون را بازی می‌کند.
در یک بیانیه رسمی، سخنگوی این کمپانی گفت:
«ما تصمیم گرفتیم «الیزابت، مایکل و مارلون»، اپیزودی نیم ساعته از سریال «افسانه‌های محلی» شبکه اسکای آرتس را به خاطر نگرانی هایی که توسط خانواده مایکل جکسون مطرح شدند، روی آنتن نبریم. ما می خواستیم نگاهی با مزاح به رخدادهایی که گفته می شوند حقیقی هستند داشته باشیم و هرگز قصد توهین کردن نداشتیم. جوزیف فاینز کاملا از تصمیم ما حمایت می‌کند.»
بعد از اینکه دختر این خواننده، پاریس جکسون، تریلری از این سریال را دید آن را «شرم‌آور» خواند و در توییتر خود نوشت:
«من به شدت از این مسئله عصبانی هستم و مطمئنم که خیلی‌های دیگر هم همینطور هستند و واقعا این سریال کاری می کند من بخواهم بالا بیاورم.»
تاج جکسون که خواهرزاده مایکل جکسون است هم به جمع کسانی که این سریال را محکوم کردند پیوست و در توییتر خود نوشت:
«متاسفانه خانواده من باید با این چیزها سر و کله بزند. کلمه ای نیست که بتواند این بی‌احترامی بی شرمانه را بروز دهد.»
در این اپیزود، مایکل جکسون در حالی نمایش داده می شود که همراه الیزابت تیلور و مارلون براندو بعد از وقایع یازدهم سپتامبر راهی سفری جاده‌ای در سراسر ایالات متحده می شود. استاکهارد چنینگ نقش تیلور را بازی می‌کند و برایان کاکس هم در قالب براندو ظاهر می شود.
پاریس جکسون همچنین به نحوه نمایش الیزابت تیلور که یکی از دوستان نزدیک پدر و مادرخوانده‌اش بود اعتراض کرد. او در توییتر خود نوشت:
«من را عصبانی می‌کند که می بینم چقدر توهین‌آمیز بودن از طرف آن ها عمدی بوده، آن هم نه تنها نسبت به پدر من بلکه نسبت به مادرخوانده ام لیز. احترام کجاست؟ آن ها سال‌ها با نهایت سعی و تلاش و مشقت کار کردند تا چنین میراث خاص و مثال زدنی ای بسازند. این یک نمایش شرم آور است.»

 

بیشتر بدانید : آیا پاریس، دختر مایکل جکسون مانند پدرش از دنیا می رود؟!

 

گردآوری گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:banifilm.ir