دیالوگ جدید جوکر جنگ ستارگان برای تمسخر ترامپ!
مارک همیل بازیگر محبوب مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» یک بار دیگر ترامپ را به سخره گرفت و توییت‌های او را جواب داد.

مارک همیل بازیگر مشهور جنگ ستارگان با لحن جوکر ترامپ را به تمسخر گرفت!

 دونالد ترامپ به توییت کردن ادامه می دهد و مارک همیل هم دست از به سخره کشیدن او برنمی دارد. هفته گذشته این ایده به ذهن بازیگر مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» رسید که توییت های ترامپ را با صدای شخصیت جوکر بخواند. همیل در «بتمن: سریال انیمیشن» مسئولیت صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد.
به این ترتیب بعد از جدیدترین توییت ترامپ که جان لوییس یکی از اعضای خانه نمایندگان ایالات متحده را مورد هدف قرار می داد، همیل توییت او را با صدای جوکر با عنوان «یک پیغام بسیار ویژه برای روز مارتین لوتر کینگ» خواند و دوباره ادای او را درآورد.

همیل با صدای بلند و قدقد مانند جوکر گفت:
«عضو کنگره جان لوییس باید وقت بیشتری را صرف درست کردن و کمک کردن به منطقه خودش کند که در حال حاضر وضع افتضاحی دارد و در حال از هم پاشیدن است.»
این ایده وقتی عملی شد که مت آزوالت که یک نویسنده کمدی است، به همیل توییتی نوشت و گفت «یک ایده میلیارد دلاری» دارد. همیل هم از موقعیت استفاده کرد و در توییتر خود نوشت :
«هیچ کس بهتر از #ترامپوتین نمی‌تواند دیالوگ های آدم بدها را بنویسد! #کاندیدای کرملین.»

همیلتون یکی از سلبریتی های منتقد ترامپ است و تا به حال چند بار اعمال او را کوبیده است. مدتی پیش او گفت انتخاب های ترامپ برای وزرا و کابینه کشور «انسان‌های واقعا نفرت انگیزی» هستند.
مارک همیل بازیگر ۶۵ ساله آمریکایی از چهره‌های مشهور و قدیمی «جنگ ستارگان» است و در جنگ ستارگان اپیزود چهارم:
«امیدی تازه»، «جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند»، «جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای» و «کینگزمن: سرویس مخفی» بازی کرده است.
همیل یک بار دیگر در فیلم «جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» نقش لوک اسکای واکر را ایفا خواهد کرد. این فیلم توسط رایان جانسون کارگردانی شده و روز پانزدهم دسامبر ۲۰۱۷ اکران می شود.
البته او یک فیلم دیگر نیز برای ۲۰۱۷ در دست اکران دارد که «خرس بریگزبی» ساخته دیو مک‌کری است. این فیلم کمدی ماجراهای یک تهیه کننده تلویزیونی را روایت می‌کند که به پوچ بودن زندگی‌اش پی می‌برد. کوین کاستلو و کایل مونی نویسندگان فیلمنامه و کایل مونی و کلر دنیس دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ وهنر
seemorgh.com/culture
منبع:banifim.ir