مریلا زارعی: این سیمرغ را با ایمان امیدواری تقسیم می کنم!
مریلا زارعی بازیگرفیلم« زیر سقف دودی» معتقد است، عموما بعد از کسب سیمرغ پیشنهادات به بازیگرانی که این جایزه را کسب کرده باشند، کاهش پیدا می کند.

گفت و گو با مریلا زارعی

 مریلا زارعی با بازی در فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده نامزد دریافت کسب سیمرغ نقش اول زن در جشنواره سی و پنجم شد. زارعی به همراه لیلا حاتمی، سیمرغ بهترین نقش اول زن را دریافت کردند. اتفاق عجیبی که در سی و چهار دوره گذشته جشنواره فجر هیچگاه رخ نداده بود.

مریلا زارعی گفت:
«کسب این جایزه برای من ارزشمند بود. قطعا در کنار لیلا حاتمی سیمرغ گرفتن بسیار جذاب است. لیلا حاتمی یکی از بهترین همکاران من در سالهای اخیر بوده است. خوشحال هستم که بازی من در فیلم «زیر سقف دودی» به خوبی دیده شد. از هیات داوران هم تشکر می کنم زیرا انتخاب بازیگران برگزیده در این دوره بسیار دشوار بود. فکر نمی کردم که جایزه را ببرم. به مراسم آمده بودم تا همکارانم را تشویق کنم. به همین دلیل کمی استرس داشتم و هیجان زده بودم. البته انتظار نداشتم که دو نفر را با هم انتخاب کنند اتفاق بدیعی بود. اما سعی کردم خودم را کنترل کنم

بازیگر فیلم «زیر سقف دودی» از حواشی روزهای اخیر گفت:
«هیچگاه خودم را درگیر حواشی نمی کنم. شب عجیبی را تجربه کردم. سالها همکاران من در رشته های مختلف نامزد می شدند؛ اما در انتها جایزه را کسب نمی کردند. به همین دلیل این سیمرغ را با ایمان امیدواری قسمت می کنم. او زحمت زیادی برای گریم من در این فیلم متحمل شد»

مریلا زارعی درباره کسب جایزه و اتفاقات بعد از آن گفت:
«هر زمانی که سیمرغ کسب کرده ام؛ اتفاقات خوبی برای من رقم نخورده است. کسب سیمرغ توسط بازیگران باعث می شود تا خانواده سینما کمتر پیشنهاد بازی به افراد برگزیده ارائه دهند.این موضوع زیاد دیده شده است.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: cinemacinema.ir