ماجرای قهر همایون اسعدیان با فرهاد اصلانی و حامد بهداد!
کارگردان «یک روز بخصوص» درباره انتخاب مصطفی زمانی و فرهاد اصلانی توضیحاتی داده است.

همایون اسعدیان: من و فرهاد اواخر ساخت سریال «راه بی‌پایان» اختلافاتی پیدا کردیم که حتی حرف هم با هم نمی‌زدیم!

 همایون اسعدیان درباره انتخاب بازیگران فیلم «یک روز بخصوص» به ویژه مصطفی زمانی که پس از سریال شهرزاد محبوبیت بیشتری پیدا کرد، توضیح داد:
اولین انتخاب من برای نقش اصلی که مصطفی زمانی بازی کرده، حامد بهداد بود یعنی دو سال قبل با او صحبت کردم و در جریان طرح قرار گرفت ولی بعد به اختلافاتی خوردیم که صلاح دانستیم با هم کار نکنیم. درواقع تا حدود یک ماه آخر هم قرار بود حامد بهداد بازی کند و الان هم خوشحالم چون فکر می‌کنم، «مصطفی» انتخاب بهتری است ولی این انتخاب ارتباطی به «شهرزاد» نداشت، چون در آن صورت برای آن رده سنی به شهاب حسینی هم می‌شد فکر کرد که او درگیر کار آقای فرهادی بود.

او درباره نقش متفاوت فرهاد اصلانی هم در این فیلم گفت:
انتخاب او با اتفاق بامزه‌ای همراه بود، چون من و فرهاد اواخر ساخت سریال «راه بی‌پایان» اختلافاتی پیدا کردیم که حتی حرف هم با هم نمی‌زدیم. در این سال‌ها هم سوءتفاهم‌ها ادامه پیدا کرد تا روزی که مازیار میری و دستیارم پیشنهاد بازی او را در «یک روز بخصوص» دادند و من گفتم، اصلا حرفش را هم نزنید ولی با این حال چند روزی فکرم را مشغول کرده بود و با خودم فکر می‌کردم آن‌ها راست می‌گویند.

اسعدیان اضافه کرد:‌
بالاخره یک روز به مازیار گفتم به او زنگ بزند که ببینم اصلا می‌آید یا نه و فرهاد هم وقتی می‌شنود که فیلم برای من است، پس از کمی تأمل در نهایت فروتنی می‌گوید، کی و کجا بیایم. وقتی هم که آمد برخوردش بسیار خوب بود و مرا شرمنده کرد. خیلی خوشحالم که این کار را انجام دادم و خوشحالم که او این نقش را بازی کرده است چون حتی فکر می‌کنم بهترین نقش فیلم همین نقشی است که برعهده فرهاد اصلانی بود.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir