گمانه زنی ها بر سر ملکه شدن مارگوت رابی در انگلستان!
مارگو رابی ستاره فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحاری» برای بازی در نقش ملکه الیزابت با تهیه‌کنندگان استودیوی «فوکس فیچرز» وارد مذاکره شد.

 

مارگوت رابی در نقش ملکه الیزابت؟!

چنانچه حضور بازیگر 26 ساله استرالیایی در این پروژه تاریخی قطعی شود او به همراه سرشا رونان بازیگر ایرلندی‌تبار فیلم تحسین‌شده «بروکلین» مقابل دوربین خواهد رفت. عنوان فعلی این پروژه «ماری یکم اسکاتلند» است که داستان واقعی تلاش ماری استوارت برای سرنگونی الیزابت اول ملکه انگلستان و محکومیت او به سال‌ها زندان و در نهایت اعدامش را به تصویر خواهد کشید.

 به گزارش «ورایتی»، جوسی رورک کارگردان سینما و تئاتر بریتانیا برای کارگردانی این پروژه با «فوکس فیچرز» قرارداد بسته است. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، فیلمبرداری «ماری» از اواخر سال 2017 آغاز می‌شود.  

 

به دنبال موفقیت فیلم پرفروش «جوخه انتحاری» و همچنین «گرگ وال استریت»، جدیدترین نقشی که به رابی پیشنها شده است، می‌تواند بر اعتبار کارنامه حرفه‌ای بازیگر استرالیایی بیفزاید. این پروژه حتی از ظرفیت تبدیل شدن به یکی از مدعیان جدی اسکار برخوردار است.   

 

رابی 26 ساله این روزها مشغول بازی در فیلم «بدرود کریستوفر روبن» است. او در این پروژه در نقش همسر خالق قصه معروف «پو خرسه» ظاهر شده است.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: icnema.ir