شیطنت مرد عنکبوتی در خیابان های نیویورک + تصاویر
فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی" ۷ جولای سال ۲۰۱۷ اکران جهانی خود را آغاز می‌کند. این نسخه از مرد عنکبوتی با نام بازگشت به خانه را "جان واتس" بر اساس فیلمنامه "جاناتن گلداستین" کارگردانی کرده است.

مرد عنکبوتی به خانه باز می گردد!

جدیدترین تصاویر از فیلم سینمای "مرد عنکبوتی" با مضمونی کمدی منتشر شد. این تصاویر کمی متفاوت‌تر از عکس‌های پیشین بوده و از جذابیت این فیلم برای جوانان حکایت دارد.

مرد عنکبوتی (بازگشت به خانه)

مرد عنکبوتی (بازگشت به خانه)

مرد عنکبوتی (بازگشت به خانه) یکی از جدی‌ترین آثار این کارگردان محسوب می‌شود و در آن "تام هالند" در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) ظاهر خواهد شد.

مرد عنکبوتی (بازگشت به خانه)

مرد عنکبوتی (بازگشت به خانه)

در حال حاضر مرد عنکبوتی (بازگشت به خانه) مراحل پس از تولید را پشت سر می‌گذارد و به تازگی عکس‌های اولیه آن منتشر شده است. یکی از بزرگترین تغییرات این نسخه از فیلم پر طرفدار مرد عنکبوتی حضور "مرد آهنی" در این قسمت از این فیلم است. "رابرت داونی جونیور" در نقش مرد آهنی در کنار مرد عنکبوتی هیجان‌ها برای اکران این فیلم را به حداکثر رسانده است. علاوه بر مرد آهنی که در این فیلم با مرد عنکبوتی همکاری می‌کند در نقطه مقابل "مایکل کیتون" در نقش "کرکس" نقش بد فیلم را ایفا کرده است. کرکس نام همان شخصیت سینمایی است که کیتون با بازی در فیلم "مرد پرنده ای" توانست برای آن اسکار را دریافت کند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir