رامبد جوان: بدم نمی آید باعث سوزش جاهای حساس ... شوم!
رامبد جوان که چندی پیش در خندوانه میزبان بهناز جعفری بود، با انتشار یک فایل صوتی نسبت به اتفاق پیش آمده موضع گیری کرد.

حمله رامبد جوان به خبرنگاران به خاطر دفاع از بهناز جعفری

- رامبد جوان گفت:

همان قدر که تعداد قابل توجهی از بازیگران ما بی سوادند، تعداد قابل توجهی از خبرنگارهای ما هم بی سوادند... این معنی اش دفاع از خانم جعفری نیست... این لحن را نمی فهمم که با زبان روزه آن جا نشسته بودند... یک لحن آه و ناله ای ناخوشایندی در مطلب هست... دارم می خوانم که به ایشان گفته اند اگر بچه های رسانه نبودند شما الان بهناز جعفری نبودید... آره ممکن بود یهو مثلا صفر شکولی از آب درآید خانم جعفری.

- واقعیتش این است من هم به عنوان کسی که در ارتباط با شما و همکاران تان قرار می گیرم، گاهی اصلا بدم نمی آد چیزهای درشت ناخوشایندی را ارائه دهم که که باعث سوزش بعضی از جاهای حساس آن عزیزان شود... خیلی خوب هم می توانم از پس این کار بربیایم... ولی نمی کنم این کار را...اگر کسی این کار را می کند به او نپریم... با او بدرفتاری نکنیم.

- خانم جعفری جایگاه خودش را دارد. اگر بدخلقی کرده دسته جمعی ننشینیم جلویش دندان تیز نشان دهیم یا اگر او دندان نشان می دهد ما هم این کار را در جوابش بکنیم... ایشان خیلی سال است دارد کار را می کند... آدم درست و زحمت کشیده ای است... نمی دانم از کجا حالش بد است... سوال ها می تواند حالش را بد کرده باشد... بیماری ام اس شان می توند خیلی شکننده شان بکند... الان این لحن و موضع گیری ها می تواند میزان آسیب پذیری ایشان را بالا ببرد... خواهش می کنم ای عزیزان مهربان تر رفتار کنید... اگر کسی تندی می کند انقدر سریع واکنش نشان ندهید... و ببخشید از این واژه استفاده می کنم چون احساس صمیمیت می کنم با شما... این لحن ننه من غریبم بازی می تواند ناخوشایند و موذیانه باشد.

توهین تند و بی ادبانه بهناز جعفری به یک خبرنگار+فیلم

پاسخ جالبی که رامبد جوان از یک خبرنگار باید می شنید!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com